Raven Shield
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-05-03 18:11

Nu har jeg spillet Raven Shield i 2-3 uger på nettet, og undrer
mig over at der ikke er mere snak om det herinde.

Folk der har prøvet det mener at er langt bedre en Counter-strike
som anti-terror spil, og indtil videre er der langt færre svindlere
der spiller det. Og så er det rimeligt realistisk.

Jeg spiller selv mest co-op multiplayer, hvor man sammen løser
missioner eller dræber tangoes (T som i terrorist er jo Tango i
det fonetiske alfabet).

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-05-03 23:19

> Nu har jeg spillet Raven Shield i 2-3 uger på nettet, og undrer
> mig over at der ikke er mere snak om det herinde.

det er fordi der ikke er noget at diskutere... det spil er stort set
perfekt
(nu får jeg sikkert høvl)

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jan Vagle

Dato : 31-05-03 02:04

sniper_Nolight wrote:

> det er fordi der ikke er noget at diskutere... det spil er stort set
> perfekt
> (nu får jeg sikkert høvl)

Nej, det er et spil der faktisk begynder at ligne noget.. ;)

Det spil trenger heller ingen patch.. kun en sindsyg machine for at køre det
perfækt..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-05-03 07:56

> Nej, det er et spil der faktisk begynder at ligne noget.. ;)

jeg har altid elsket den serie og at man nu kan se våbnene er blot endnu
federe

> Det spil trenger heller ingen patch.. kun en sindsyg machine for at køre
det
> perfækt..

jeg er ved at forhandle med kæresten om nyt grafikkort... jeg har hele tiden
tænkt på et geforce 4 ti4800... men jeg må indrømme at jeg begynder mere og
mere at kredse om et ati radeon 9800 pro... osse fordi der i min gamecube er
grafikkort/chip whatever det er og den yder virkelig godt synes jeg.

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-06-03 14:43

On Sat, 31 May 2003 03:03:59 +0200, Jan Vagle
<bones.REMOVE@broadpark.no> wrote:

>Det spil trenger heller ingen patch.. kun en sindsyg machine for at køre det
>perfækt..
Tjah, kører fint på miun 1GHz og et geforce 2 Ti.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-05-03 08:05

In article <3ed7d8c3$0$32439$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, sniper_Nolight wrote:

> det er fordi der ikke er noget at diskutere... det spil er stort set
> perfekt
> (nu får jeg sikkert høvl)

Min crasher da en gang hver ca. 4 time med en General Protection Fault.

Vedrørende hardware, så kører det perfekt på min Athlon Barthon XP2600+,
512MB, GeForce 2Ti.

Jeg har prøvet med et GF4 MX 440 SE - Overclocket til ikke-SE
hastighed, og det er dårligere end mit gode gamle kort som ikke
er overclocket.

Kører altid 30 eller 60 fps (sjældent noget imellem),
hvilket er meget flydende hos mig. Ved ikke om nyt kort kan
bringe den højere op. Tror det er CPU, og spillets design.
De 60 fps er der altid når jeg er død og følger andre, og
dermed skal bruge mindre lokal CPU.

Hvad med i andre, spiller i klan-spil ? Eller coop ?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-05-03 08:31

> Min crasher da en gang hver ca. 4 time med en General Protection Fault.

jeg har først lige fået det og har ikke spillet 4 timer i træk endnu

> [...]
>
> Jeg har prøvet med et GF4 MX 440 SE - Overclocket til ikke-SE
> hastighed, og det er dårligere end mit gode gamle kort som ikke

mx stinker

> [...]
> bringe den højere op. Tror det er CPU, og spillets design.
> De 60 fps er der altid når jeg er død og følger andre, og

mit kører osse perfekt på min 2400+ og gf3ti200

> Hvad med i andre, spiller i klan-spil ?

ikke klan mere... blot mig selv over net

Eller coop ?

jeg hader coop