Mobil og antal sms?
Fra : Michael

Dato : 30-05-03 17:42

Hej

Hvilken mobil skal man vælge, hvis man gerne vil kunne have 100 stk. sms til
at ligge i telefonen?
Det behøver ikke og være nokia telefoner.

Mvh
Michael

Fra : Frederik B-B.

Dato : 30-05-03 17:49

Du skal vel bare finde en mobil, der kører med MB hukommelse, så kan du jo
bare fylde op.
I min gamle 7650 havde jeg over 270 sms i indbox og den brokkede sig ikke.

--
MvH Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk

Fra : Michael

Dato : 30-05-03 17:53

Frederik B-B. wrote:
> Du skal vel bare finde en mobil, der kører med MB hukommelse, så kan
> du jo bare fylde op.
> I min gamle 7650 havde jeg over 270 sms i indbox og den brokkede sig
> ikke.

Kan man søge på det nogle steder? Så man ikke skal side og kigge en masse
telefoner igennem.

Mvh
Michael

Fra : Michael

Dato : 30-05-03 17:57

Hvad med 3510i der står ikke noget om MB.
Kan den så ikke have så mange?

Mvh
Michael

Fra : Frederik B-B.

Dato : 30-05-03 18:04

hmm, tror ik den kan, men mon ik det står på nokia's site?

Fra : Michael

Dato : 30-05-03 18:09

Frederik B-B. wrote:
> hmm, tror ik den kan, men mon ik det står på nokia's site?

Jeg kan ikke finde noget om det, under 3510i

Michael

Fra : Poul Johannsen

Dato : 30-05-03 19:11

Hej

3510i kan have 150 sms`er i inbox

Mvh Poul

---

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-05-03 19:38

> 3510i kan have 150 sms`er i inbox

Plus den besked hukommelse der findes på SIM-kortet.

Fra : Michael

Dato : 30-05-03 21:31

Christian Poulsen wrote:

> Plus den besked hukommelse der findes på SIM-kortet.
Tak for det

Michael

Fra : Kim Sørensen

Dato : 31-05-03 11:25

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Plus den besked hukommelse der findes på SIM-kortet.

Ok? Fejler min så noget, da den ca. kun kan have 40 i indbox, 60 hvis der
ikke er nogen i min sendt box. Det er vel det som kan være på sim. Hvordan
kan man vælge om de skal ligge på sim eller tlf hukomelse?
/kim

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 31-05-03 17:46

"Kim Sørensen" skrev i en meddelelse
> Ok? Fejler min så noget, da den ca. kun kan have 40 i indbox, 60 hvis der
> ikke er nogen i min sendt box. Det er vel det som kan være på sim. Hvordan
> kan man vælge om de skal ligge på sim eller tlf hukomelse?

I hvert fald dem i sendt box ligger udelukkende i telefonens hukommelse. Og
jeg mener det højeste de fleste simkort kan have er 30. Hvis den funker
ligesom min N6610 så bruger den allerede begge hukommelser... De beskeder
jeg får ligger på simkortet indtil jeg omdøber eller flytter dem. Jeg har
aldrig haft flere beskeder i indbakken end der kunne være på simkortet, men
jeg gætter på at den så automatisk bruger tlf.-hukommelsen.

Hygge...
Daniel

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 30-05-03 18:08

On Fri, 30 May 2003 18:42:23 +0200, "Michael" <michael@duerher.dk>
wrote:

>Hvilken mobil skal man vælge, hvis man gerne vil kunne have 100 stk. sms til
>at ligge i telefonen?
>Det behøver ikke og være nokia telefoner.

sony ericsson T68i er der ingen problemer.

mvh.
Hasse R. Hansen
http://ramlev.dk

Fra : Michael

Dato : 30-05-03 18:25

Hasse R. Hansen wrote:

> sony ericsson T68i er der ingen problemer.

Jeg har lige været inde på ericsson og se den. Der står heller ikke noget
om antal. Nu skal du ikke at jeg ikke tror dig . Jeg mener bare det er
irreterne man ikke kan gå på nettet og selv finde ud af det. For i f.eks.
TDC
butikker ved de ikke noget om hvor mange sms de forskellige telefoner kan
indeholde.

Michael

Fra : Søren

Dato : 31-05-03 08:59

> [...]
> TDC
> butikker ved de ikke noget om hvor mange sms de forskellige telefoner kan

Den Sony ericsson T310 jeg lige har købt har 512kb ram fri til at starte
med og når man først har lavet et trick
og slettet alt det forinstallerede knald er der meget mere fri og jeg har
allerede 150stk liggende uden problemer.
Gav 249kr for den...

Venligst

Fra : Michael

Dato : 31-05-03 14:42

Søren wrote:
> [...]
> og slettet alt det forinstallerede knald er der meget mere fri og jeg
> har allerede 150stk liggende uden problemer.

Er der mulighed for at man kan gemme telefonbog og sms fra mobilen på
ens computer? Hvis ja. Hvilken program kan man så bruge?
Og kan man gøre det via IR eller med et kabel?

Sammen spørgsmål til Nokia 3510i.

Michael