Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dobbeltsidet papir??
Fra : michael bennati scho~

Dato : 30-05-03 17:17

Jeg skal lave en slags reklame sag, hvor et foto i prima kvalitet skal være
på forsiden (A5 format) og tekstpræsentation på bagsiden. En tur til
fotohandleren var nedtrykkende i det hans dobbeltsidede HP Glossy-fotopapir
var deprimerende ringe, let, ikke glossy nok, ubrugeligt faktisk.
Hvad kan man bruge for at løse denne opgave tilfredsstillende? Gerne noget
kraftigt papir/karton agtigt noget, som det er muligt at printe et meget
farvestrålende og detaljeret billede på.??
Nogen forslag?
mvh Michael

Fra : Søren Blom

Dato : 30-05-03 18:13

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> skrev
> [...]
> kraftigt papir/karton agtigt noget, som det er muligt at printe et meget
> farvestrålende og detaljeret billede på.??

Har du prøvet et kopi center, Venstern Kopi f.eks.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-03 08:30

Kodak laver noget "brochure paper" Kraftigt, glossy og 2-sidet.

vh Søren