Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf fra Århus
Fra : Berit Nielsen

Dato : 28-03-01 10:39

Hejsa.
nu har jeg jo leget en del med at tage billeder af mine heste og min datter
og mine venner.
Men da jeg så sad og kiggede i mit foto album slog det mig at der ingen
billeder er af mig selv.
Og de billeder jeg har af mig er ikke ret gode, så jeg tænkte om det måske
kunne lade sig gøre at finde en af jer til at tage lidt billeder af mig.
det skal være pæne almindelige billeder i forskellige situationer.
Har du ideer og tanker som du måske mangler en model til så kontakt mig.
Jeg vil godt betale, men har ikke råd til ret meget.
Håber der er en af jer der har lyst til at gøre dette for mig.

Hilsen Berit N ( Århus )

Fra : Berit Nielsen

Dato : 29-03-01 21:19

Tak for de henvendelser jeg har fået.