RC til 299,-
Fra : Dan Mortensen

Dato : 30-05-03 17:10

Hej Alle,

Petworld/Viby kører med RC 10kg alle varianter til 299,- inkl. Maine-Coon i
et par dage og så er det slut. RC har bedt Petworld om at stoppe dette
tilbud da det er for billigt, det er vist det man kalder fri konkurrence er
det ikke .

Der er forøvrigt også lidt Proplan til 50% af normal pris, vi fik 15kg
Rice/Chicken for 255.

/DM

Fra : Line Wolff

Dato : 31-05-03 07:46

In article <3ed78264$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk>, dsm@post1.tele.dk
says...
> [...]
> tilbud da det er for billigt, det er vist det man kalder fri konkurrence er

For noget tid siden lagde jeg også et indlæg her i gruppen omkring disse
"mærkeligt ens" priser på kattemad. Jeg er helt overbevist om der
foregår karteldannelse i branchen og jeg er også overbevist om, at
producenterne dikterer priserne overfor forhandlerne. Jeg mindes en
udsendelsesrække i Rapporten for nogle år tilbage, hvor de var efter
Nike, B&O og andre store mærker pga. prisdiktering - måske burde de også
have kattemadsproducenterne under luppen?

mvh Line

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 01-06-03 09:38

Line Wolff <line@neljafjern.dk> wrote:

> [...]
> foregår karteldannelse i branchen og jeg er også overbevist om, at
> producenterne dikterer priserne overfor forhandlerne.

http://www.ks.dk/konkurrence/tip_os/

M.v.h
Niels