/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
CBB evt. opsigelse ved lavt forbrug (sjæld~
Fra : Kenneth Østergaard


Dato : 30-05-03 17:06

Hej

da jeg i sin tid fandt 2 meget nemme numre hos dengang ClubBlahBlah, stod
der i betingelserne, at hvis ikke der var foretaget optankning indenfor
6mdr, forbeholdte CBB sig retten til at opsige abonnentet.

Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning, og ønsker derfor
at høre, om nogen kunder har oplevet at få deres abonnement opsagt og dermed
miste sit nr. grundet dette? I så fald ønsker jeg at portere numrene til at
andet selskab, og evt betale et gebyr for at have numrene, uden en nødvendig
optankning hver 6. måned.

Det skal ikke forståes sådan, at jeg ikke er tilfreds med CBB, for det er
jeg skam, men grundet problemstillingen, kan jeg se mig tvunget til at
skifte selskab.


Mvh
Kenneth Østergaard
NOSPAMkeodk@yahoo.dk (nospam fjernes inden afsendelse)



 
 
Fischer (30-05-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 30-05-03 17:55

> Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
> og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
> få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
> dette?

Det har mange prøvet.
Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Kenneth Østergaard (30-05-2003)
Kommentar
Fra : Kenneth Østergaard


Dato : 30-05-03 18:30

Fischer wrote:
>> Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
>> og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
>> få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
>> dette?
>
> Det har mange prøvet.
> Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.

Tak for dit svar Fischer
Jeg porterer numrene til Telmore med det samme. Ifølge hvad jeg kan læse på
Telmores hjemmeside, har de ikke den betingelse i abonnementet, blot kommer
jeg til at betale et gebyr, hvis mit forbrug ligger under et hvis beløb. Det
er lyder fair at de tager forbehold for at deres udgifter er dækket.



Jens Beltofte Sørens~ (01-06-2003)
Kommentar
Fra : Jens Beltofte Sørens~


Dato : 01-06-03 10:07

On Fri, 30 May 2003 19:29:59 +0200, Kenneth Østergaard wrote:

> Fischer wrote:
>>> Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
>>> og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
>>> få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
>>> dette?
>>
>> Det har mange prøvet.
>> Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.
>
> Tak for dit svar Fischer
> Jeg porterer numrene til Telmore med det samme. Ifølge hvad jeg kan læse på
> Telmores hjemmeside, har de ikke den betingelse i abonnementet, blot kommer
> jeg til at betale et gebyr, hvis mit forbrug ligger under et hvis beløb. Det
> er lyder fair at de tager forbehold for at deres udgifter er dækket.

Jeg har benyttet Telmore siden de startede, og har i flere kvartaler ikke
overholdt minimums forbruget. De har dog i mit tilfælde aldrig trykket
gebyret fra min konto. Så vidt jeg husker, var det tidligere oppe at vende
i nyhedsgruppen, hvor Frank Rasmussen (Telmore) kunne fortælle, at de
faktisk aldrig havde opkrævet disse gebyrer. Men som du selv har fundet ud
af, så har de muligheden for det.


Mvh. Jens

Telmore - Frank Rasm~ (01-06-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 01-06-03 10:30


"Jens Beltofte Sørensen" <jbs@_HAHAHA1235431_efusion.it> wrote in message
news:1r69nowexdhj8$.b54xjemqbb2w.dlg@40tude.net...
> On Fri, 30 May 2003 19:29:59 +0200, Kenneth Østergaard wrote:
>
> > Fischer wrote:
> >>> Jeg nærmer mig nu kraftigt de 6mdr siden sidste optankning,
> >>> og ønsker derfor at høre, om nogen kunder har oplevet at
> >>> få deres abonnement opsagt og dermed miste sit nr. grundet
> >>> dette?
> >>
> >> Det har mange prøvet.
> >> Det siger hårdt og brutalt "cut" når de 6 måneder er gået.
> >
> > Tak for dit svar Fischer
> > Jeg porterer numrene til Telmore med det samme. Ifølge hvad jeg kan læse

> > Telmores hjemmeside, har de ikke den betingelse i abonnementet, blot
kommer
> > jeg til at betale et gebyr, hvis mit forbrug ligger under et hvis beløb.
Det
> > er lyder fair at de tager forbehold for at deres udgifter er dækket.
>
> Jeg har benyttet Telmore siden de startede, og har i flere kvartaler ikke
> overholdt minimums forbruget. De har dog i mit tilfælde aldrig trykket
> gebyret fra min konto. Så vidt jeg husker, var det tidligere oppe at vende
> i nyhedsgruppen, hvor Frank Rasmussen (Telmore) kunne fortælle, at de
> faktisk aldrig havde opkrævet disse gebyrer. Men som du selv har fundet ud
> af, så har de muligheden for det.

Og gebyret er ved at blive indført, så det er mest rimeligt at forholde sig
til det eksistere,
og så efterfølgende måske glæde sig over man "slipper" i en periode.

Årsagen er at vi har en omkostning til at holde et SIM kort aktivt, og
istedet for blot at
lade andre brugere betale denne omkostning, mener vi det er mest rimeligt
det er den
enkelte bruger.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408596
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste