Overførsel af "telefonbog" N3310, hvordan ~
Fra : J.

Dato : 30-05-03 16:06

Hej NG.

Mon ikke der er en der har svaret på flg.

Jeg har fået nyt abonnement og vil selvfølgelig gerne have min telefonbog
overført til det nye simkort.

Hvordan og hvad er nemmest ?¨

Skal man ud og købe en kortlæser, eller findes der en lettere måde. Og hvad
koster en kortlæser ?

Jeg håber nogen kan svare mig.

På forhånd tak.

John

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-05-03 17:06

J. wrote:
> Jeg har fået nyt abonnement og vil selvfølgelig gerne
> have min telefonbog overført til det nye simkort.
>
> Hvordan og hvad er nemmest ?

Et datakabel eller en SIM kort læser.

> Skal man ud og købe en kortlæser, eller findes der en
> lettere måde. Og hvad koster en kortlæser?

www.thansen.dk har en til 229kr
Et datakabel kan fås for under halvdelen af dette beløb
og du kan lave mange flere ting med sådan et kabel, det
kræver bare noget software.
www.sylcon.dk/ har datakabler til 100kr.
- www.logomanager.co.uk koster 26 Euro.
- www.oxygensoftware.com koster 39 Euro.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 30-05-03 17:31

"J." wrote:

> [...]
>
> Hvordan og hvad er nemmest ?¨
>
> Skal man ud og købe en kortlæser, eller findes der en lettere måde. Og hvad

lån en telefon med sim og telefon hukommelse
bla.nokia 3330 , eller en anden model der kan kopiere
/th