søges: remix af Sydsidens Vilde med Hvid S~
Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 28-03-01 09:52

Jeg mangler Saqibs remix af "Sydsidens Vilde". Så vidt jeg kan forstå er
nummeret aldrig udsendt kommercielt, men jeg har da hørt det i radioen
flere gange, så det er ikke udelukkende et produkt af min fantasi. Hvis
nogen kan hjælpe mig, så giv lige lyd...

mvh Ben

(som slet ikke er helt sikker på, at det er det nummer, han skal bruge -
men det er bedste skud indtil videre)

Fra : nikolaj borg

Dato : 30-03-01 07:11

"Ben Knudsen /NNFBEN" <ben@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
> flere gange, så det er ikke udelukkende et produkt af min fantasi. Hvis
> nogen kan hjælpe mig, så giv lige lyd...

Det er måske et eller andet, som en P3-vært har fusket sig til (eller en
promo). Prøv at hive fat i f.eks. Det Store Mix eller Funkshowet. De plejer
at kunne svare på den slags.

/Nikolaj