Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Praktiske resultater med gråkort måling
Fra : Peter Andersen

Dato : 30-05-03 12:37

Så vidt jeg husker var der vist nogen her i gruppen der annoncerede efter
gråkort og nogen havde og delte lidt erfaringer....

Jeg vil meget gerne se billeder hvor der er brugt gråkortmåling og måske det
samme motil med evaluerende, centervægetet og zonemåling også. Det vil være
interessant at sammenligne. Meget gerne på diasfilm.
Er der nogen der vil dele flere praktiske erfaringer? hvis i ellers har fået
gjort noget ved det derude

--
Vh. Peter Andersen

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 30-05-03 14:30

jeg var en af dem, jeg har desværre ikke haft itd til at lege noget særligt
endnu, jeg har læst til eksamen, og mangler endnu en, men jeg skal nok
skrive og vise når jeg er færdig...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Kristian Amby

Dato : 30-05-03 17:11

Jeg vil da gerne gentage hvad jeg skrv dengang:

Gå ind på Ole Jensens hjemmeside:

http://www.photos4u.dk/p4u/

På alle hans billeder er lysmålingen foretaget på et gråkort. Hans
gamle hjemmeside www.atomb.dk eksisterer desværre ikke mere; der havde
han nøje beskrevet gråkortmetoden. men den er altså også beskrevet i
en del seriøse fotobøger.

Man kan faktisk læse sig til meget, og uanset om man bruger digitalt
eller film er grundreglerne de samme.

Når du har fundet Oles hjemmeside kan du rolig afmærke den som
Favorit. Det er den flotteste hjemmeside jeg nogensinde har set.

Mvh
Kristian Amby

On Fri, 30 May 2003 13:37:08 +0200, "Peter Andersen"