Premiere Surprise i Århus igår! :-((( (min~
Fra : Andrew

Dato : 30-05-03 10:51

Surprise i Biocity Århus igår var Terminator 3, og...ej, just kidding. Det
var den skuffende "Dark Blue" med Kurt Russell.

En stor skuffelse; man forlod biografen søvnig efter en absolut intetsigende
film, som kørte på et plot man har set mange gange før. Intet nyskabende,
ingen sløjfer på handlingen, ingen skuespilsmæssige præstationer, inTET!!!

Jeg fatter ikke hvorfor filmen overhovedet er lavet, hvor vil den hen?! JA,
der er korruption i politikredse i LA, OG ?! Er det bare det?!

Jeg synes så absolut at denne film ikke høre hjemme i de danske biografer,
men nærmere som udlejningsfilm om et halvt års tid. Det er skræmmende at
sådanne film kommer i de danske biografer og fabelagtige film som Donnie
Darko og Memento går i de små sidegade-biffer som Øst for Paradis (Århus).

Mvh Anders

Fra : Per

Dato : 30-05-03 13:25

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Darko og Memento går i de små sidegade-biffer som Øst for Paradis (Århus).

Jeg syntes eller det er en OK film.

Fra : Jim Andersen

Dato : 30-05-03 14:20

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse
> "Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
Det

> intetsigende

> JA,

> Jeg syntes eller det er en OK film.

Jamen så fortæl lige om det var fordi du fandt noget nyskabende, nogen
sløjfer på handlingen, nogen skuespilsmæssige præstationer. Eller om du blot
har nogle lave standarder.

/jim

Fra : Per

Dato : 30-05-03 14:52

> Jamen så fortæl lige om det var fordi du fandt noget nyskabende, nogen
> sløjfer på handlingen, nogen skuespilsmæssige præstationer. Eller om du
> [...]

Nu kan man jo ikke forvente at den dybe tallerken bliver opfundet hver gang
de laver en ny film vel ;?

Jeg syntes bare den var ok.

Fra : Kasper Bang

Dato : 30-05-03 13:21

Andrew wrote:
> [...]
> Darko og Memento går i de små sidegade-biffer som Øst for Paradis (Århus).

Hvad med at gå ned at se nogle kvalitetsfilm der i stedet for blind
dates i BioCitys popcornshelvede?

MVH/Kasper Bang

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-03 15:46

In article <3ED74CAC.8340450C@hotmail.com>, johnnyhefty@hotmail.com
says...
> Hvad med at gå ned at se nogle kvalitetsfilm der i stedet for blind
> dates i BioCitys popcornshelvede?

Nå støjer de også der ovre? *G* Jeg så matrix i Imperial i kbh, og der
var så meget raslen fra alle de andres slikposer at de lød som om man
stod midt i et hæftigt regnvejr - tsk tsk

Fra : zcully

Dato : 30-05-03 13:40

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Darko og Memento går i de små sidegade-biffer som Øst for Paradis (Århus).

Jeg vil ikke sige at filmen var MEGA RINGE, men jeg er træt af at bruge 65
kr. på den i biografen. Den ville være meget bedre som bare et afsnit af
L.A.P.D. Blues, Miami Vice og hvad de nu hedder alle de politi serier. Den
var som et afsnit af en længere afsnit af en af de serier. Bestemt ikke
egnet til biffen, men sikkert iorden og bruge en aften på TV3 med den.

/Zcully

Fra : zcully

Dato : 30-05-03 13:41

> Surprise i Biocity Århus igår var Terminator 3, og...ej, just kidding. Det
> var den skuffende "Dark Blue" med Kurt Russell.

Tvivler på at de allerede måtte vise T3.
Jeg havde håbet på Bruce Almighty, Tears of the sun eller Final destination
2 så jeg blev MEGET skuffet....

/Zcully

Fra : Madmanden

Dato : 30-05-03 13:50

zcully wrote:
> Jeg havde håbet på Bruce Almighty, Tears of the sun eller Final
> destination 2 så jeg blev MEGET skuffet....

Bruce Almighty er ellers en ok komedie, den kan du godt glæde dig til. :)

PS. Anger Management er nu også meget god, egentlig bedre end Bruce Almighty
IMO.

Fra : Peter Heide

Dato : 31-05-03 01:22

Jeg må gi' Anders ret det var en dødsyg film. En skabelon-film
som der er lavet dusin vis af. Musikken er inspireret af Polanski's
Chinatown ,det er det eneste positive man kan sige om den
flick.

Dog vil jeg sige at Kurt Russell spiller fint nok , hans makker
er lige så lamme kedlig som filmen.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 02-06-03 17:28

> [...]
> ingen sløjfer på handlingen, ingen skuespilsmæssige præstationer, inTET!!!

Beskriver det ikke ret præcist cirka 95% af filmene i Biocity?