Active Directory
Fra : Claus

Dato : 30-05-03 10:54

Hjælp!

Jeg er ved at arbejde på et intranet og har dér brug for at give brugere
adgang, hvis de ellers er oprettet i domænet.
Det skal ske kodebaseret, så jeg er på jag efter en eller anden AD-komponent
som kan fortælle mig om en given kombination af brugernavn/adgangskode er
gyldig i domænet.

Er der nogen der ved lidt om det?

Claus

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-05-03 19:07

"Claus" <claus@nospam.dk> wrote in message
> [...]
AD-komponent
> som kan fortælle mig om en given kombination af brugernavn/adgangskode er

Du kan starte med at kaste dig over noget ADSI

mvh/Peter Lykkegaard