8210 Display (igen?)
Fra : Steen Clausen

Dato : 30-05-03 09:31

Hejsa...er ny herinde i denne grp.
Jeg har fået en 8210 gratis af en ven. Den har den meget berømte displayfejl
(har høt at det er en connector??)

Kan man lave dette selv??
Jeg har ingen problemer med at lodde smd og i ESD-sikret forhold...osv
Hvad skal jeg gøre, og hvis man ikke kan lave det selv, hvor skal man så
henvende sig uden at det bliver for dyrt???
Måske nogle herinde der kan lave det for rimelige penge???

Derefter vil jeg høre om CCB eller Telmore er bedst, når man ikke skal bruge
andet end lidt SMS og en smule telefoni.
Ikke noget med gejl a la GPRS og hvad der ellers er af services (for dem der
kan bruge det).

Mvh Steen Clausen

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 30-05-03 09:45

Til første sp.
Jo du kan godt lave det selv. Du skal bare skrue displayet af og skifte
kontaktmåtten bagpå.
Kontaktmåtten kan for eksempel købes hos www.modify.dk for 50,00 DKK

Til andet sp.
Jeg ville klart vælge telmore, da de har den bedste kundeservice...

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen
www.modify.dk RemoteUnlock af Nokia tilbydes for 70,00 kr, nu også Debitel
3510(i), 3650, 6100, 6510, 6610, 7210, 7650, 8310, 8910

Husk at du kan betale med VISA/Dankort!

Fra : Steen Clausen

Dato : 30-05-03 10:56

"Mikkel Trabjerg Knudsen" <trabjerg@modify.dk> skrev i en meddelelse
> Til første sp.
> Jo du kan godt lave det selv. Du skal bare skrue displayet af og skifte
> kontaktmåtten bagpå.
> Kontaktmåtten kan for eksempel købes hos www.modify.dk for 50,00 DKK

Ja det ser jeg på hjemmesiden, men de foreslår 45,- i porto eller 15,- som
brev.
Er der nogle der ved hvor den kan fås i KBH og kan afhentes??
Det, ellers udemærket forslag, ligger nemlig i Aalborg og jeg vil blive glad
for selv afhentning.

> Til andet sp.
> Jeg ville klart vælge telmore, da de har den bedste kundeservice...

ok, tak. Er der ellers forskel på hvor og hvormeget af DK de dækker (det
hele?)

Mvh Steen Clausen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 30-05-03 11:40

In news:3ed72ade$0$24656$edfadb0f@dread14.news.tele.dk ,
Steen Clausen <cluudi@cluudi.dk> typed:

> ok, tak. Er der ellers forskel på hvor og hvormeget af DK de dækker
> (det hele?)
>
> Mvh Steen Clausen

De dækker det hele. (Tele DK's net) Og jeg synes også at de dækker bedre end
eks Sonofons net -efter hvad jeg har hørt/prøvet.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Steen Clausen

Dato : 31-05-03 09:30

Er der ingen der kender et sted i KBH hvor sådan en kontaktmåtte kan
købes???

Mvh Steen Clausen

Fra : Mobilfix

Dato : 01-06-03 00:09

"Steen Clausen" <cluudi@cluudi.dk> wrote in message
> Er der ingen der kender et sted i KBH hvor sådan en kontaktmåtte kan
> købes???

Hej Steen
Du kan købe den her: www.unlockzonen.dk
mvh. Stephan

Fra : Steen Clausen

Dato : 01-06-03 11:38

> Hej Steen
> Du kan købe den her: www.unlockzonen.dk
> mvh. Stephan

Kan jeg det??? Kan ikke se den derinde.
De har displays med og uden ramme, men kontaktmåtten kan jeg ikke finde??

Mvh Steen Clausen