MS Windows
briani 27239
xp installation
Fra : Søren Lauridsen

Dato : 30-05-03 09:26

Hej jeg vil gerne installere xp pro men jeg kan ikke
komme videre da den siger at der er en alvorlig konflikt
mellem bundkort og skærmkort.
Mit bundkort er msi 5169 med en amd k2 500mhz
grafikkort er nvidia tnt vanta 16mb
Skal der et nyt grafikkort til?
mvh Søren

Fra : jens

Dato : 30-05-03 09:35

"Søren Lauridsen (slet QC6J3)" <sorenlauridsen@QC6J3tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:10542832690.996430617500643@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> komme videre da den siger at der er en alvorlig konflikt
> mellem bundkort og skærmkort.
> Mit bundkort er msi 5169 med en amd k2 500mhz

Næe, det er ikke sikkert.
Hvis den ikke har kørt med det grafikkort før så løb gennem bios og se om
den står til agp eller pci grafik.

Da du jo kommer forbi startskærmen kan dit grafikkort jo godt vise bileder.

Mvh Jens

Fra : Søren Lauridsen

Dato : 30-05-03 12:45

jens <mkg@jellingnet.dk> skrev:

> [...]
>den står til agp eller pci grafik.
>
>Da du jo kommer forbi startskærmen
>kan dit grafikkort jo godt vise bileder.

Hej jeg har ikke prøvet at installere den det er når jeg kører
hardware og software testen at den kommer med meddelsen.
Skal jeg bare prøve og slette win 98se og så installere xp?
det kan vel altid laves om igen eller hvad?
Mvh Søren

Fra : jens

Dato : 30-05-03 13:04

"Søren Lauridsen (slet 6F1U0)" <sorenlauridsen@6F1U0tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse

> Skal jeg bare prøve og slette win 98se og så installere xp?
> det kan vel altid laves om igen eller hvad?

Det ville jeg gære da.
Du kan jo starte den på xp cdèn og så se om den kommer igang med at installe
xp

Mvh Jens