GTA Vice City - Autocide ?
Fra : P Nissen

Dato : 30-05-03 08:16

Hej

Er igang med missionen Autocide hvor man skal myrde nogen
bad guys. Jeg får nemt nakket den første fyr på reklamesøjlen,
men nummer 2 som kører i en pansret bil er sgu svær at få ram
på.

Jeg kan ikke undgå at han ser mig og når først han er stukket
af i panserbilen er der ikke rigtigt mere at gøre. Eller er der ?

Nogen hints, anyone ?

Takker

mvh Per

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-05-03 08:46

> [...]
>
> Jeg kan ikke undgå at han ser mig og når først han er stukket
> af i panserbilen er der ikke rigtigt mere at gøre. Eller er der ?

jeg mener jeg kan huske jeg satte ild til bilen (med molotovcocktail mens
han holder stille, nogen gange kører han galt, eller overhal ham og tyr den
efter ham når han kører imod dig.. Du kan osse finde en flammekaster nede
ved havnen)så løber han ud af den og så er det sayonara til ham

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mogens

Dato : 30-05-03 09:05

On Fri, 30 May 2003 09:46:09 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
>efter ham når han kører imod dig.. Du kan osse finde en flammekaster nede
>ved havnen)så løber han ud af den og så er det sayonara til ham

Hmm, jeg har hverken fundet molotovs eller flammekaster.
Kan du indkredse deres placering lidt nærmere ?

mvh Mogens

Fra : rockbottom

Dato : 30-05-03 09:17

Lige over for indgangen til den gård hvor han holder er der en trappe uden
på et hus. Hvis du kører en lille omvej, kan du komme op på trappen uden at
blive opdaget. Gå op på trappen og pløk ham med din snipergøb mens han
sidder i bilen.

Fra : Mogens

Dato : 30-05-03 09:34

On Fri, 30 May 2003 10:17:09 +0200, "rockbottom" <mss001@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>blive opdaget. Gå op på trappen og pløk ham med din snipergøb mens han

Tak for tippet.

mvh Mogens

Fra : sniper_Nolight

Dato : 30-05-03 09:16

> Hmm, jeg har hverken fundet molotovs eller flammekaster.
> Kan du indkredse deres placering lidt nærmere ?

molotovs kan jeg ikke huske... men flammekasteren er nede ved havnen lige i
nærheden af the boathouse... kør ned til boathouse... vejen eler sig lissom
et y... venstre fører ned til boathouse og højre fører så vidt jeg husker
lige hen til flammekasteren.... du kan osse finde en bazooka ovre ved
hookers inn der ligger ved siden af lufthavnen... bazookaen er i
svimmingpoolen.... jeg skal nok lige tjekke jeg husker rigtigt og så hører i
fra mig hvis jeg selv er way off

Fra : Mogens

Dato : 30-05-03 09:33

On Fri, 30 May 2003 10:15:36 +0200, "sniper_Nolight"
> [...]
>hookers inn der ligger ved siden af lufthavnen... bazookaen er i
>svimmingpoolen.... jeg skal nok lige tjekke jeg husker rigtigt og så hører i

OK, tusind tak for tippet. Det må jeg sgu prøve senere idag.

mvh Mogens

Fra : Jackie

Dato : 30-05-03 09:40

"P Nissen" <Per@nospam.here> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan ikke undgå at han ser mig og når først han er stukket
> af i panserbilen er der ikke rigtigt mere at gøre. Eller er der ?

Jeg kørte bare op foran ham, og skød ham med maskingeværet gennem forruden.
Hvis han når at hoppe ud af bilen, bliver det endnu nemmere.

Hygge
Jackie

Fra : Robert Eriksen

Dato : 30-05-03 11:07

P Nissen wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke undgå at han ser mig og når først han er stukket
> af i panserbilen er der ikke rigtigt mere at gøre. Eller er der ?

Jeg tog ham med Uzi fra en motorcykel bagved. Til sidst går der ild i
bilen og så stiger han ud.
Enten dør han i eksplosionen eller også kan du bare skyde ham.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 30-05-03 11:10

> Jeg kan ikke undgå at han ser mig og når først han er stukket
> af i panserbilen er der ikke rigtigt mere at gøre. Eller er der ?

Savede ham (bilen) med minigun´en i indkørslen

Fra : Mogens

Dato : 30-05-03 11:26

On Fri, 30 May 2003 12:10:13 +0200, "Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk>
wrote:

>Savede ham (bilen) med minigunŽen i indkørslen

Minigun ? Fedest.
Hvor finder man den henne ?

mvh Mogens

Fra : The Phantom

Dato : 30-05-03 11:38

Hvis du ikke har noget imod at bruge et kort er det her et af de bedre. det
er dog til ps2 men stederne er de samme.

http://www.cheatplanet.com/ps2cheats/grand_theft_auto_vice_city.htm

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-03 17:38

jeg har lige spillet missionen idag så.. :)

Den første er let nok, sniper BLAM. Nr kan du snige dig ind så du kan se
hans hoved igennem forruden også BLAM med snipern. De 2 næste skal du tage
en stor maskin gevær og skynde dig at skyde bilerne så de går i brand.