Elephant?
Fra : / / dentro / /

Dato : 30-05-03 00:12

Nogen der har set den? Så vidt jeg har forstået skulle det være noget
lignende en fiktiv "Bowling For Columbine" historie. Altså hvor nogle
high-school studenter går amok?

Hvordan er den?

/ / dentro / /

Fra : DrJack

Dato : 31-05-03 23:15

Jeg har set den.

Den er meget speciel, og bestemt ikke for enhver, men den ramte mig lige på.

Den handler om en håndfuld elever på en skole lige umiddelbart op til en
massacre på skolen.

Filmen er MEGET dogmeagtig at se på. Den er filmet i 1:1 format, vistnok på
et video format (den er også produceret af HBO).

Filmen er købt hjem til Danmark, men dens videre skæbne er endnu uvist. Var
det ikke for palmerne var den næppe kommet i de danske biografer. Den har et
dræbende langsomt tempo, næsten mere end de fleste andre film jeg har set.
Jeg har fået set knap halvdelen af de film der var i konkurrence i Cannes,
og dette var lige så godt et bud på en vinder som noget andet jeg så
dernede.

mvh
Christian Rønnow