En killinge fødsel, der løb ud i sandet
Fra : Ole Madsen

Dato : 29-05-03 22:20

Hej, hvis i har lyst til at læse den deprimerende histore om en killinge
fødsel, der var ventet med længsel, men som viste sig at blive til
"ingenting", så benyt jer af dette link.

http://darlingtonia.dk/T-0.html

Med venlig hilsen
Ole Madsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tine Andersen

Dato : 30-05-03 04:25

> [...]
> fødsel, der var ventet med længsel, men som viste sig at blive til
> 'ingenting', så benyt jer af dette link.

Hej Ole!
Surt show!

Bedre held næste gang!

Jeg synes ikke hun ser rigtig ud på det billede, hvor hun ligger
udstrakt, de skal ligne en pære!

Op til fødslen er man ikke tvivl- maven falder ned, så flankerne bliver
lidt hule. Nu er det måske lidt svært at se for al den pels, men hendes
mave ser ud til at ligge lovlig højt oppe. Ellers kan du altid mærke
killingerne- forsigtigt med flad hånd- så er du ikke i tvivl.

Det er en køn kat, du har! I kan da nå det endnu.

Bedste ønsker!
Med venlig hilsen
Tine Andersen
- Tøm kattebakken ved privat svar