ASUS P5A Motherboard
Fra : J. Lundberg

Dato : 29-05-03 22:10

Mine harddiske er UDMA/33, jeg bruger win 2k men enhedshåndtering (primær og
sekundær ide) giver kun mulighed for at vælge PIO eller DMA mode. Jeg har
prøvet Asus win2k nyeste busmaster driver men uden held.

Er der nogen forslag til hvordan jeg får defineret harddiske rigtigt ?

Johnny Lundberg
Hagbard@vip."FJERN DETTE" cybercity.dk

Fra : Leony

Dato : 30-05-03 14:40

"J. Lundberg" <hagbard@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (primær og sekundær ide) giver kun mulighed for at vælge PIO eller
> DMA mode. Jeg har prøvet Asus win2k nyeste busmaster driver men uden

Hvis du sætter controllerne til at køre "DMA,hvis det er muligt". Så går
det af sig selv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-05-03 17:25

J. Lundberg skrev :
> [...]
> prøvet Asus win2k nyeste busmaster driver men uden held.
>
> Er der nogen forslag til hvordan jeg får defineret harddiske rigtigt ?

Du skal have bios 1011Beta for at understøtte nyere harddiske.
Da jeg flashede min bios døde den (Jens C Hansen skaffede mig en ny).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk