Web TV
Fra : Johnny Bonde

Dato : 28-03-01 09:18

Jeg skal vise avi optagelser på min hjemmeside
som man ser det på nettet flere steder, hvordan
og hvor finder man noget der gør det, jeg mener at ha set
det bla gøres med Java, men ethvert hint om hvor jeg
skal kigge modtages med glæde.

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind 10.000 - Vind en dag i Blue See Studiet.

Fra : Jette Nielsen

Dato : 28-03-01 23:04

Johnny Bonde skrev:
> [...]
> og hvor finder man noget der gør det, jeg mener at ha set
> det bla gøres med Java, men ethvert hint om hvor jeg

Måske kan du bruge dette link

http://www.jmcgowan.com/aviweb.html

--
Jette Nielsen