Ny hund - Koda
Fra : Thomas Brøgger

Dato : 29-05-03 20:41

Hej

I Oktober skrev jeg her i gruppen at vi mistede vores 6 mdr. gl.
Dalmatiner.... men nu er vi kommet videre. I søndags flyttede den mest
nuttede lille uldtot ind. Han hedder Koda og er en Toller (Nova Scotia Duck
Tolling retriever).

Så nu er der fuldfart over det lille hjem igen.

Hvis I vil se et billede af ham så tjek www.broeggerklanen.dk.

Hilsen
Thomas & Koda

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-05-03 21:04

Hej Thomas og Koda

"Thomas Brøgger" <thomas@broeggerklanen.dkxxx> skrev i en meddelelse

Stort tillykke med ham, han er godt nok dejlig, håber i får MANGE lykkelige
år med ham, det har i i hvert fald fortjent med den oplevelse i har været
ude for.

Håber vi kommer til at se og høre meget mere til ham og dig

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Dharma

Dato : 29-05-03 22:36

Hej!!

Ja Stort tillykke med ham. Jeg er lidt nysgerrig, men hvor har du ham
fra?? Det er bare fordi jeg selv venter på at få en Toller. Min er ca 3
uger og jeg glæder mig som en sindsyg til at få den!!

Hilsen Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Brøgger

Dato : 30-05-03 09:01

hej

"Dharma" <Dharma.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra?? Det er bare fordi jeg selv venter på at få en Toller. Min er ca 3
> uger og jeg glæder mig som en sindsyg til at få den!!

Vi har hentet ham hos Shaggy Tollers i Kibæk ved Herning.

Hilsen
Thomas

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 30-05-03 09:32