Printing baggrund images i MS Word ..hvord~
Fra : Joergen Jellinghof

Dato : 28-03-01 09:04

Hej

Er der en venlig sjæl har der kan fortælle mig
hvorledes jeg får min "fine sandfravet baggrund"
printet ud ????
Jeg har tilføjet doc. en baggrund ved hjælp af
"Format.... bagground... Texture...." det ser
mægtigt fint ud på skærmen men når jeg udprinter
doc. så er der ingen baggrund ... wonder why ???

MVH

Jørgen Jellinghof

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-03-01 21:40

"Joergen Jellinghof" <Joergen.Jellinghof@tellabs.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Format.... bagground... Texture...." det ser
> mægtigt fint ud på skærmen men når jeg udprinter
> doc. så er der ingen baggrund ... wonder why ???

En baggrund på ovenstående måde er kun beregnet til når du laver websider i
word. Når du indsætter kan du i øvrigt se, at den skifter automatisk til
weblayout. Tryk på udskriftslayout og se - baggrunden forsvandt.
Du kan i stedet gøre det på følgende måde.
Indsæt en tekstboks, som dækker hele det område, som du vil have sandfarvet.
Højreklik på teksboksens kant og vælg Formater teksboks.
Ved Fyld Farve vælger du effekter og får så nøjagtig de samme muligheder,
som du havde ved Formater baggrund.
Ved Streg Farve vælger du "Ingen" for at fjerne den sorte streg.
Ups - dækker tekstboksen over din fine tekst? Højreklik igen på kanten af
boksen og vælg Rækkefølge - Flyt bag ved tekst.
Husk i øvrigt, at man inde i tekstbokse kan indsætte yderligere tekstbokse.

Kurt