Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pixum?
Fra : Schmidt

Dato : 29-05-03 17:35

Hej,

Jeg har nu ventet i mere end en uge på en ordre hos Pixum. Af min konto hos
dem kan jeg se, at billeder endnu ikke er blevet sendt. Normalt går der
maks. 2-3 dage fra bestilling til billederne når frem.

Har I andre også problemer med dem for tiden eller er jeg bare mere end alm.
uheldig?

Thomas

Fra : Martin Gleit

Dato : 29-05-03 19:27

hvorfor spørger du dem ikke bare? har selv lige fået fra dem for to dage
siden...

Fra : Schmidt

Dato : 29-05-03 21:08

"Martin Gleit" <marting*nospam*@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> hvorfor spørger du dem ikke bare? har selv lige fået fra dem for to dage
> siden...

Det har jeg skam gjort, men deres standardsvar er:

"we apologize to tell you that your order has not been produced yet. That is
definitely not the Pixum standard! Normally we deliver within three working
days."

Det svar jeg fået før, men der er aldrig gået 10 dage fra bestilling - uden
at billederne er blevet sendt.

Thomas