"Porsche Kliken" på engelsk?
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 29-05-03 17:21

Hejsa,

Hvad er original-titlen på "Porsche Kliken" (Michael J. Fox)..??

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-05-03 17:21

Hej!

"[ B@CHFiRE ]" wrote:

> Hvad er original-titlen på "Porsche Kliken" (Michael J. Fox)..??

Find den selv på http://www.imdb.com hvor du søger på Michael J. Fox og finder
titlen i hans liste!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 29-05-03 17:47

Hej Kim,

> Find den selv på http://www.imdb.com hvor du søger på Michael J. Fox og
finder
> titlen i hans liste!

Det har jeg gjort, men jeg kan ikke umiddelbart se hvilken en af dem det er.
Er der nogen der kender original-titlen?

Fra : vadmand

Dato : 29-05-03 18:20

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Find den selv på http://www.imdb.com hvor du søger på Michael J. Fox og
finder
> titlen i hans liste!

Hvis du kender svaret, kunne du have sparet dig selv for en masse tid ved
bare at skrive navnet.

Per V.

Fra : Michael Wojciechowsk~

Dato : 30-05-03 02:00

On Thu, 29 May 2003 19:20:00 +0200, vadmand <perve@post.tele.dk>
wrote:

> Hvis du kender svaret, kunne du have sparet dig selv for en masse
> tid ved bare at skrive navnet.

"Give a man a fish and you feed him for a day. Teach him how to fish
and you feed him for a lifetime." / Lao Tzu

--
Michael Wojciechowski

One must suffer before enlightenment.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-05-03 08:04

Hej!

vadmand wrote:

> Hvis du kender svaret, kunne du have sparet dig selv for en masse tid ved
> bare at skrive navnet.

Kender ikke navnet - mit svar var hjælp til selvhjælp.

Michael har helt ret :)

Fra : Rune Jensen

Dato : 30-05-03 18:51

> [...]
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader
>
> "Fooling around is like screwing around - without dinner "

Hvis det var selvhjælp, skulle du nok have gjort ham opmærksom på at han
skal bruge adressen akas.imdb.com istedet, der har den alle alternative
titler med. Så kan man bare søge på den danske titlel og så finder den, den
tilsvarende film på engelsk.
Se det er selvhjælp! :)

ps. Den kan dog ikke finde porshe kliken, den kunne kun finde 'Sidste nat
med kliken'

Rune

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-05-03 03:21

Hej!

Rune Jensen wrote:

> [...]
> titler med. Så kan man bare søge på den danske titlel og så finder den, den

Okay, det vidste jeg ikke lige.

> ps. Den kan dog ikke finde porshe kliken, den kunne kun finde 'Sidste nat
> med kliken'

Tja, det staves også Porsche :)

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-05-03 08:49

On Thu, 29 May 2003 18:20:44 +0200, "[ B@CHFiRE ]" <New-York@City.dk>
wrote:

>Hejsa,
>
>Hvad er original-titlen på "Porsche Kliken" (Michael J. Fox)..??

Jeg husker selv filmen og efter at have gransket plottet kan det kun
være tale om denne titel http://us.imdb.com/Title?0085679

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 30-05-03 09:29

Hejsa,

> Jeg husker selv filmen og efter at have gransket plottet kan det kun
> være tale om denne titel http://us.imdb.com/Title?0085679

Takker mange gange. Det kunne godt være den.