Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste billede-manipulerings program???
Fra : Andrew

Dato : 29-05-03 16:31

Hej

Kan jeg få jeres bud på det aller bedste billedmanipulerings software, der
findes?!

Hvad bruger i, og hvad mener i er det mest brugervenlige og/eller omfattende
program til alle former for manipulering af sine digitalbilleder?!

Mvh Anders

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-05-03 16:40

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg få jeres bud på det aller bedste billedmanipulerings software, der
> findes?!

Adobe Photoshop
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-05-03 16:54

In news:bb5943$nbu$1@sunsite.dk ,
Andrew <andvalen@post.tele.dk> typed:
> [...]
>
> Hvad bruger i, og hvad mener i er det mest brugervenlige og/eller
> omfattende program til alle former for manipulering af sine

Som allerede nævnt er det (bedste?) nok adobe's photoshop... Jeg synes nu
ikke om det, men har også brugt Jasc's Paint Shop Pro hele livet, så derfor
kan jeg meget nemmere finde rundt i det.
Så med brugervenlighed vil jeg klart sige psp, men jeg tror photoshop er
lidt mere til de proffe' -hvis man ikke har brugt det før.

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : den glade dreng

Dato : 29-05-03 17:51

Man skal også huske at Photoshop koster en den over 5000 ca

men jeg bruger Corel Photopaint, det fik jeg for under 200 kr i
fona og ser det stadig mange steder.

Vh

Per

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-05-03 17:56

du kunne også prøve photoshop elements, det er mere for os normale...

koster vist omkring 500 kr, og kan mange af de samme ting som Photoshop...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Pipeline

Dato : 29-05-03 18:10

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse
> men har også brugt Jasc's Paint Shop Pro hele livet,
> --
> / Bjarke

Undskyld mig, men hvor gammel er du?

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-05-03 19:33

In news:S9rBa.21536$YZ6.906128@news010.worldonline.dk ,
Pipeline <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> typed:
> "Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse
>
> Undskyld mig, men hvor gammel er du?

Ikke ret gammel :) Men omkring de 20 år...
Ved godt det var et lidt underligt udtryk at bruge, men lige siden jeg
første gang legede med computer og billeder, har det været psp der har været
programmet.. :)
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk