Parring hurtig hjælp
Fra : goofy

Dato : 29-05-03 15:27

Hej Ng

Desværre blev der ikke noget ud af sidste parring.
Hun er komme i løbetid igen ca. 8 dg. før en evt. nedkomst.
Det ser ud til at begge er interesseret, men han kan tilsynelandene ikke
rigtigt " komme på plads" hvad gør vi?

Har i nogle gode triks/ideer tips al hjælp modtages med atk

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-05-03 16:11

Hej Sonja & Steen!
Hvor gammel er jeres hankat?
Der er ikke meget andet for, end at lade ham finde ud af det selv. Til
sidst skal han nok finde ud af hvordan man gør.
Har selv sådan en hankat, men for min hunkats skyld, har jeg nu valgt
at få hende parret ude, og lade min hankat modne lidt mere.

Held og lykke!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : goofy

Dato : 29-05-03 16:36

Hej Louise
> Hvor gammel er jeres hankat?
han er 14 mdr.

> [...]
> Har selv sådan en hankat, men for min hunkats skyld, har jeg nu valgt
> at få hende parret ude, og lade min hankat modne lidt mere.

Det vil vi også gerne men der er ingen egnede hankatte af vores race i
Danmark, den der var er blevet neutraliseret og forøvrigt hos en ejer
der ikke modtager katte udefra.

Det samme her

Hilsen
Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-05-03 19:26

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det vil vi også gerne men der er ingen egnede hankatte af vores race i
> Danmark, den der var er blevet neutraliseret og forøvrigt hos en ejer

Hej
Hvordan opfører hunkatten sig?
Lægger hun sig evt. ned på siden?
Så kan man hjælpe dem ved at holde hende forsigtigt (nærmest bare støtte
hende så hun ikke "vælter"), det er dog ikke alle hankatte der bryder sig om
denne fremgangsmåde.
Hvis hun er sød og opfører sig normalt kan I ikke gøre andet end at lade
hankatten selv finde ud af det. Det skal nok lykkes på et eller andet
tidspunkt.
Hilsen Vibeke

---

Fra : goofy

Dato : 29-05-03 20:26

Hej
> Hvordan opfører hunkatten sig?
> Lægger hun sig evt. ned på siden?

Nej hun er meget villig, men det er som om han tager fat for langt oppe
på nakken

> [...]
lade
> hankatten selv finde ud af det. Det skal nok lykkes på et eller andet

Det håber vi også, da hankatte er den eneste i Danmark som er
Cinnamonspottet.

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 29-05-03 19:51

> [...]
> ikke rigtigt " komme på plads" hvad gør vi?
>
> Har i nogle gode triks/ideer tips al hjælp modtages med atk

Hej

Hvis de går sammen på et badeværelse, eller et bryggers med flisegulv,
eller et værelse med trægulv, kan hankatten have svært ved at stå fast.
Så en stump gulvtæppe kan være en hjælp.

M.v.h
Niels

Fra : goofy

Dato : 29-05-03 20:27

Hej
">
> Hvis de går sammen på et badeværelse, eller et bryggers med flisegulv,
> eller et værelse med trægulv, kan hankatten have svært ved at stå
fast.
> Så en stump gulvtæppe kan være en hjælp.
De er i vores stue med gulvtæppe,
Hilsen
Sonja & Steen Vinbæk