Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon G3 og tilbehør?
Fra : Thomas, Aarhus

Dato : 29-05-03 15:08

Hej gruppe

Er endelig færdig med at bryde med hovede med hvilket cam jeg vil have
og har bestilt et Canon G3 (intet yderligere om kameraet nu)

Men..

Har nogen erfaring med Lensmate adapterne til G3'eren?
Nogen der kender en forhandler her i landet?

Nogen erfaring med Canons adaptere?

Hvor kan man købe en lækker taske til sådan en G3 fætter? Hvilken?

Kan det passe at en firewire CF-reader skal koste 600,-???

Hvad skal et "låg" til linsen koste og hvor?

Tak

Thomas

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-05-03 17:44

"Thomas, Aarhus" skrev i en meddelelse
> Er endelig færdig med at bryde med hovede med hvilket cam jeg
vil have
> og har bestilt et Canon G3 (intet yderligere om kameraet nu)

Udmærket valg - jeg havde tidligere et Canon A40, som jeg
var glad for, men har nu købt et Canon G3 i stedet.

Og det er jeg rigtig meget glad for

> Hvor kan man købe en lækker taske til sådan en G3 fætter?
Hvilken?

Jeg købte en Lowe Pro taske sammen med kameraet i Kamerahuset
i København - men de kan helt sikkert også købes i Aarhus.

> Hvad skal et "låg" til linsen koste og hvor?

Der følger et dæksel med, hvis de er det du mener.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : ThomasM

Dato : 29-05-03 18:37

"Thomas, Aarhus" <google@neumann.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> Har nogen erfaring med Lensmate adapterne til G3'eren?
> Nogen der kender en forhandler her i landet?

De kan vist kun fås hos lensmateonline.com. Jeg har købt en 52mm og en
58mm - købet gik ganske let og smertefrit. Ca. to ugers leveringstid og de
slap endda igennem tolden

> Nogen erfaring med Canons adaptere?

Næ, men jeg valgte lensmate da de laver deres i metal, hvorimod canons er i
plast.

> Hvad skal et "låg" til linsen koste og hvor?

Hvis du alligevel bestiller hos lensmate, har de også en fiks clip-in hætte.

> Tak

Det var så lidt

> Thomas

Thomas

Fra : Thomas, Aarhus

Dato : 29-05-03 19:24

Ups - sorry - så ikke at der faktisk følger "lens cap" med... se bort fra det.

Thomas