FRANSK PORNOFILM 1978-80 (CARLTON BIO)
Fra : Richard

Dato : 29-05-03 14:39

Hej alle,

Jeg ved ikke om dette er det rette forum(?) , men jeg prøver for tiden
at finde "tilbage" til nogle af de bedste FRANSKE kvalitets-PORNOFILM,
"med handling" ud over "ud-ind"- osv..(!)

De blev produceret i slutningen af 1970erne, og en del af de bedste
blev dengang vist i Vesterbro-biografen CARLTON, inden den gik ned.

Dén film jeg er mest på jagt efter, hed i dansk oversættelse
"SOMMER-LIR" og gik i Carlton både i 1978 og senere også i 1980... Det
vbar 35 mm kvalitetsfilm, så man skulle tro den var blevet bevaret på
video/DVD, men jeg har ikke kunnet finde den.

Er der nogen, der kan genkende denne film????? Den kvindelige
hovedstjerne tror jeg hed "Christine Ouget" el. lign.
Hun var en sorthåret skønhed, der var mester i oral-sex.... desuden
var filmen morsom, fordi den involverede nogle sjove scener, bla. et
samleje i en Citroen 2 CV (det gyngede en del!), smat nogle sjove
scener fra et "pool-party".

Men uanset hvad: ER der ikke nogen, der både kan huske (eler selv så
denne film i Carlton Bio) som måske kunne give mig en idé til, hvor
jeg kunne genfinde denne film??? Den var så drøngod, at den altså blev
vist hele 2 sæsoner i gamle danske pornobiografer - så den MÅ da være
kommet på video, eller DVD...???

ER der ikke en "ekspert" i fransk pornos storhedstid der læser dette
her og som klan hjælpe mig med dette spørgsmål fra en gylden epoke i
pornofilm (dvs. inden ALT blev "Glatbarberet & Kedeligt & uden
handling...")

Please ... !!!

Med venlig hilsen

Richard T