Skærme
Fijala 3554
Viewsonic P90F 19"
Fra : Morten Thomsen

Dato : 29-05-03 14:40

Hej

jeg købte i septemer denne skærm

Efter købter er jeg begyndt at læge mærke til små steger det kører op og ned
af skærmen.
Kan især ses ved hvid baggrund i opløsningerne 1024x1024 og op efter
(60Hz ->)

Jeg har prøvet at sætte den til en anden computer, men det hjælper ikke.
Nul stiller den.
Jordet skærmen, og prøvet uden jord.
Nyt grafikkort.
Jeg har også prøvet at sætte en Farrit ring omkring kablet.
Ja jeg har faktisk prøvet alt. Nye drivere (nvidia)

Er dette noget jeg kan klage over, eller er det fordi jeg har brugt for lidt
penge på min skærm?

Mvh Michael

Fra : Esben

Dato : 29-05-03 20:43

"Morten Thomsen" <cws12876@dlgnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er dette noget jeg kan klage over, eller er det fordi jeg har brugt for
lidt
> penge på min skærm?

Står den i nærheden af en anden skærm, blæser, højttaler eller lignende?

--
Esben

Fra : Morten Thomsen

Dato : 30-05-03 21:05

Hejsa

> Står den i nærheden af en anden skærm, blæser, højttaler eller lignende?

Nej det tætteste på er kabinettet men jeg har prøvet at rykke det væk, og
det hjalp heller ikke.

Jeg har også prøvet at føre RGB kablet helt frit for andre ledninger.

Mvh Michael

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 30-07-03 20:07

Det lyder som moire kan du ikke indstille dette. Venligst Glenn