(GTA VC) Missioner hos burger/pizzaki
Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-05-03 14:20

Jeg kørte lige ind gennem centeret og så var der pludselig en lyserød
cylinder foran både den ene pizzakiosk og den ene burgerkiosk.

Jeg smuttede ud igen for at save (bare for en sikkerheds skyld) men da
jeg kom tilbage var de væk igen.

Jeg har været inde forbi på forskellige tider af døgnet uden de kommer
frem igen :-/

Er der nogen der ved hvad det er for noget og hvordan de kommer frem?

Fra : Core

Dato : 29-05-03 15:09

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message
> [...]
> frem igen :-/
>
> Er der nogen der ved hvad det er for noget og hvordan de kommer frem?

Det er ikke nogen mission, men kun et sted du kan få din health op igen.
og da du har 100 i health efter at have savet er de er ikke mere da du ikke
har brug for dem.