Hvor stor Cpu kan jeg sætte på dette bundk~
Fra : Søren Jensen

Dato : 29-05-03 14:17

Hvor stor Cpu kan jeg sætte på dette bundkort uden at opdater bios
( K7S6A Ver1.0d 02/19/2002 ) er den bios der er på bundkortet nu.

og hvilken modeller cpu kan sættes på.
AMD Athlon Thoroughbred XP 2400+ kan den køre der på uden bios opdate.

Har været inde på ECS og kikke , men kunne ikke rigti finde ud af det.

Hilsen Søren ( 9800 )

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 29-05-03 15:20

Søren Jensen wrote:
> Hvor stor Cpu kan jeg sætte på dette bundkort uden at opdater bios
> ( K7S6A Ver1.0d 02/19/2002 ) er den bios der er på bundkortet nu.

Denne BIOS kan jeg ikke finde på www.ecs.com.tw. Har du et K7S6A v. 1.0
eller et K7S6A v. 1.0A? Men hvorfor er det så vigtigt at BIOS ikke må
opdateres? Det giver da blot større stabilitet - for det meste i hvert fald.
Dog lader det til at det er den nyeste BIOS hvis du har K7S6A v. 1.0A.

> og hvilken modeller cpu kan sættes på.

Der står kun klart og tydeligt at en AMD Athlon XP 2000+ vil køre...

> AMD Athlon Thoroughbred XP 2400+ kan den køre der på uden bios
> opdate.

Måske...

--
Martin K

Fra : Søren Jensen

Dato : 29-05-03 16:30

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3ed61730$0$48896$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Dog lader det til at det er den nyeste BIOS hvis du har K7S6A v. 1.0A.

> Der står kun klart og tydeligt at en AMD Athlon XP 2000+ vil køre...

Jeg Har et K7S6A v. 1.0

Jeg fandt denne side hvor der er en der er nyre .
Se her
http://www.ecsusa.com/downloads/k7s6a.html

Men hvorfor er det så vigtigt at BIOS ikke må
opdateres?
Fordi jeg ikke kan finde ud af det ( er ikke sikker på hvordan man gør ).

Fra : MaRk

Dato : 29-05-03 16:53

Hej

> Men hvorfor er det så vigtigt at BIOS ikke må
> opdateres?
> Fordi jeg ikke kan finde ud af det ( er ikke sikker på hvordan man gør ).

Troede også det var meget besværligt at opdatere min bios på mit ECS K7s5a
bundkort.
Men der hvor jeg hentede updaten var der også en meget udførlig vejledning.

Mvh
Mark

Fra : Søren Jensen

Dato : 29-05-03 19:35

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
> bundkort.
> Men der hvor jeg hentede updaten var der også en meget udførlig

På englesk som jeg ikke kan forstå, mit engelsk kan ligge på et meget lavet
plan.

så jeg holder mig fra det
det lader til at den højste cpu som det kan køre med er xp 2000
er der ander der har prøvet en højer med K7S6A Ver1.0d bios ??

Søren

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-05-03 14:17

Søren Jensen wrote:
> På englesk som jeg ikke kan forstå, mit engelsk
> kan ligge på et meget lavet plan.

Jeg vil da gerne oversætte vejledningen til dansk.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Søren Jensen

Dato : 30-05-03 15:02

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed759ca$0$48915$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg vil da gerne oversætte vejledningen til dansk.

Det må du da gerne, den ligger her
http://www.ecsusa.com/downloads/winFlash.html

Jeg Takker mange gange .

Hilsen Søren Jensen
Svar direkte på denne mail adresse : slj@xxxhas.dk fjern xxx

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 30-05-03 15:56

Søren Jensen wrote:

> Det må du da gerne, den ligger her
> http://www.ecsusa.com/downloads/winFlash.html
>
> Jeg Takker mange gange .

Det er vist ikke lovligt, men det kan da ikke skade dem:
http://home20.inet.tele.dk/noerrelund/filer/winFlash.html

Fra : Søren Jensen

Dato : 30-05-03 16:47

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed7710e$0$48894$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Mvh.
> Mikael Nørrelund Andersen
>
> Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Jeg takker igen mange gange for hjælpen

Søren Jensen

Fra : Søren Jensen

Dato : 30-05-03 20:36

Nu har jeg opdatert bios og det gik fint tak til alle nu vil jeg ud og køpe
ny cpu

Søren