Skal vi aldrig ha' et østjysk kattetræf?
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 29-05-03 12:53

Nåja, måske ikke aldrig, men så snart igen?

Jeg kunne i hvert fald godt have lyst...Nu er det sådan, at jeg ikke er
synderligt mobil, men jeg vil meget gerne (igen) lægge hus til et sommertræf
(det er nemlig min bedste chance for selv at komme med .
Så er der nogen, der har lyst til at sidde på min komb. terasse/løbegård og
hygge nogle timer en eftermiddag, se hvor store værkstedsmiverne (de
tilbageværende) er blevet og hilse på nyanskaffelserne, så lad høre!

MVH Mette

Fra : Elwarth

Dato : 29-05-03 16:36

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hygge nogle timer en eftermiddag, se hvor store værkstedsmiverne (de
> tilbageværende) er blevet og hilse på nyanskaffelserne, så lad høre!

Hej Mette
Det synes jeg da kunne være rigtig hyggeligt
Så vidt jeg husker, bor du ikke så voldsomt langt fra Jelling, så jeg melder
klar.

Venligst
Dorthe

Fra : Leyna

Dato : 29-05-03 20:55

On Thu, 29 May 2003 17:35:59 +0200, "Elwarth"
<elwarth@KATTENSjellingnet.dk> wrote:

> [...]
>Det synes jeg da kunne være rigtig hyggeligt
>Så vidt jeg husker, bor du ikke så voldsomt langt fra Jelling, så jeg melder

Ja, jeg synes jo osse at det lyder hyggeligt, men har ingen anelse om
hvor Jelling ligger.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Elwarth

Dato : 29-05-03 21:18

"Leyna" <webmaster@big-girls.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg synes jo osse at det lyder hyggeligt, men har ingen anelse om
> hvor Jelling ligger.

Hej Leyna
Det er mig, ikke Mette, der bor i Jelling. Mette bor ifølge hjemmesiden i
Stouby mellem Vejle og Juelsminde.

Venligst
Dorthe

Fra : Leyna

Dato : 30-05-03 07:01

On Thu, 29 May 2003 22:18:15 +0200, "Elwarth"
> [...]

>Hej Leyna
>Det er mig, ikke Mette, der bor i Jelling. Mette bor ifølge hjemmesiden i

Det var jeg godt med på, men du sagde i nærheden af Jelling!
Men der er godt nok langt til Vejle herfra... Hørere det virkelig
under østjylland?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Elwarth

Dato : 30-05-03 08:30

> Det var jeg godt med på, men du sagde i nærheden af Jelling!
> Men der er godt nok langt til Vejle herfra... Hørere det virkelig
> under østjylland?

Ja da, det gør hele østkysten, vil jeg mene. Og så langt synes jeg nu ikke,
der er, ca. 1½ time i bil fra dig. Eller du kan tage toget, jeg skal gerne
samle dig op på Vejle banegård, hvis det er

Venligst
Dorthe

Fra : Christina K

Dato : 29-05-03 20:44

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:249hq-fb.ln1@leo.univers.dyndns.dk...
> [...]
> hygge nogle timer en eftermiddag, se hvor store værkstedsmiverne (de
> tilbageværende) er blevet og hilse på nyanskaffelserne, så lad høre!

Hej Mette

Jeg er altid klar på et kattetræf og selv du bor lidt langt sydpå for
mig, så synes jeg at det er alletiders initiativ! Jeg kender jo
vejen.....

Mange hilsener Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 30-05-03 09:54

> [...]
> hygge nogle timer en eftermiddag, se hvor store værkstedsmiverne (de
> tilbageværende) er blevet og hilse på nyanskaffelserne, så lad høre!

Jaaaaaaah, det vil jeg gerne
Kan sikkert kombinere det med et plyndringtogt i min mors have (Hun *må* da
ha' bare et lille træ, hun ikke bruger til noget. Er sikker på misserne
ville elske en naturstamme på altanen )

Er det i øvrigt ikke længe siden, vi har hørt noget til Lisbeth?

Mange hilsner
Katrine
http://home1.stofanet.dk/beydana

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 30-05-03 10:02

Hej!!

Hvis manden gider at lege chauffør er jeg også frisk!!!
Det kunne være kanont hyggeligt, selvom jeg ikke høre merd til østjylland er
jeg som sagt frisk!!

Knus
Heidi og de tre skøre misser (Mitzy har fundet ud af at fluer at dejligt
legetøj.)

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 01-06-03 19:23

Jamen, det lyder jo som om der er opbakning, det lyder bare hyyyggeligt.
Som Dorthe skriver, bor jeg i Stouby, som ligger mellem Vejle og Juelsminde
(i allerhøjeste grad i Østjylland). Selvfølgelig er der langt for nogle
andre østjyder, men Østjylland er jo også et temmelig stort område. Der er
det da nemmere at holde københavnertræf f.eks.
Men det behøver da ikke bremse os!

Skal vi få nogle datoer på bordet? Jeg kan egentlig altid, i hvert fald i
weekenderne, så kom med nogle forslag!

MVH Mette

Fra : Katrine Nederby

Dato : 02-06-03 09:13

> [...]
> Men det behøver da ikke bremse os!
>
> Skal vi få nogle datoer på bordet? Jeg kan egentlig altid, i hvert fald i

Juni - weekenderne er åbne i min kallender. I juli kan jeg kun i weekenden
d. 12. - 13.

Fra : Leyna

Dato : 02-06-03 15:31

On Mon, 2 Jun 2003 10:13:18 +0200, "Katrine Nederby"
<katnederby-sletdette@hotmail.com> wrote:

>"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Juelsminde

Ovemstående indlæg har jeg slet ikke fået... :-/
Men jeg kan da godt se at der er temmelig langt herfra. Jeg bor på det
nordlige Djursland, men måske hvis man må medbringe manden?
(Har nemlig ikke selv kørekort!)

>Juni - weekenderne er åbne i min kallender. I juli kan jeg kun i weekenden
>d. 12. - 13.
Jeg skal se en dato først, for min mand har skiftende arbejdstider, og
jeg er aldrig sikker på om han er hjemme i week-enden eller ej, men
får jeg en dato kan jeg som regel reservere en tid!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Elwarth

Dato : 02-06-03 16:33

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Skal vi få nogle datoer på bordet? Jeg kan egentlig altid, i hvert fald i
> weekenderne, så kom med nogle forslag!

Jeg kan vist alle weekender de næste par måneder, undtagen nu på lørdag, den
28-29/6 og 19-20/7

Venligst
Dorthe

Fra : Christina K

Dato : 02-06-03 21:11

Hejsa

Jeg kan ikke de næste mange fredage og ikke i weekenden den 28 - 29
juni, for der er der udstilling, ellers kan jeg ikke lige huske noget
ellers, en lørdag/søndag over middag eller formiddag vil passe godt.

Hygge Christina

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:82tpq-d5f.ln1@leo.univers.dyndns.dk...