Hjemmeside
Fra : Angelbo

Dato : 29-05-03 12:50

Hej

Jeg på min hjemmeside et afsnit med slægtsforskning. Det bliver lavet i
html-kode, og altså ikke i noget slægtsprogram. På den måde synes jeg, at
jeg kan få flere oplysninger med om hver enkelt. Nu har jeg lige opdateret,
blandt andet med billeder. Meningen er, at jeg efterhånden også vil skrive
noget om de personer, hvor jeg har så mange oplysninger, at det kan lade sig
gøre, herunder tidsrelevante oplysninger.
Jeg kunne godt tænke mig, hvis nogen ville kigge ind, og måske komme med
gode idéer til videre udvikling.

Med venlig hilsen
Lisbeth

--
www.angelbo.net

Fra : stormfeldt

Dato : 29-05-03 17:41

Hej Lisbeth

Jeg har ikke specielt meget forstand på hjemmeside opbygning, jeg ville
egentligt bare fortælle dig at jeg er vild med dit akvarel billede med
vintermotiv, malet fra stuen.

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Angelbo

Dato : 30-05-03 20:29

"stormfeldt" <stormfeldt.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ikke specielt meget forstand på hjemmeside opbygning, jeg ville
> egentligt bare fortælle dig at jeg er vild med dit akvarel billede med

Hej Stormfeldt

Måske lidt udenfor denne gruppe, men tak alligevel:)

Med venlig hilsen
Lisbeth

Fra : Bjarne Bidstrup

Dato : 29-05-03 19:18

Hej Lisbeth

Det jeg selv lægger vægt på i en hjemmeside er at det er nemt at finde
personer som man evt. er i slægt med - derfor har jeg selv benyttet et
program til dette, der trækker oplysningerne ud af min GEDCOM-fil og
opstiller personerne i en alfabetisk liste.

Se evt. hvordan jeg har gjort det på: www.bidstrup.cc/slaegt - Resten af din
opbygning af siden er en smagssag.

MVH

Bjarne

Fra : Angelbo

Dato : 30-05-03 20:37

"Bjarne Bidstrup" <Bjarne@Bidstrup.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> program til dette, der trækker oplysningerne ud af min GEDCOM-fil og
> opstiller personerne i en alfabetisk liste.

Hej Bjarne

Jeg har været inde og kigge på din hjemmeside. Jeg synes også, at det er
rart, at der er en alfabetisk liste. Det er måske en god idé at kombinere,
som du har gjort. Det er i hvert fald svært at få alle henvisninger med, når
man laver det hele i html. Jeg synes bare det giver flere muligheder for at
få nogle flere ting med.

Med venlig hilsen
Lisbeth
www.angelbo.net