MS Windows
briani 27239
Baggrundsbillede
Fra : Tommy Hasen

Dato : 29-05-03 12:47

Hej
Jeg har ødelagt det billede jeg også bruger som baggrund på skrivebordet,
ligger der en kopi af originalen et eller andet sted ? (bruger XP)

--
Vh
Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 14:56

hvilket billed (beskrivelse ??) hvis det er det med landskab så kan jeg da
godt maile det til dig

Fra : Tommy Hasen

Dato : 29-05-03 15:30

> hvilket billed (beskrivelse ??) hvis det er det med landskab så kan jeg da
> godt maile det til dig

Tak for tilbudet, men det er et billede jeg selv har taget.

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-05-03 22:37

Så må du vel også selv vide om du har lavet en kopi af det?

Fra : Toki

Dato : 30-05-03 08:26

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> wrote in message

> Tak for tilbudet, men det er et billede jeg selv har taget.

Nej, det passer ikke! Det er mig, der selv har taget billedet!!!!! *lolz*

/Toki

Fra : Stefan Majland

Dato : 30-05-03 09:38

Har du prøvet at kigge under:

C:\WINDOWS

Der har ACDSee placeret en kopi af mit baggrundillede

On Thu, 29 May 2003 13:47:29 +0200, "Tommy Hasen"

Fra : Tommy Hasen

Dato : 30-05-03 13:44

> Har du prøvet at kigge under:
>
> C:\WINDOWS
>
> Der har ACDSee placeret en kopi af mit baggrundillede

Det er åbenbart kun når jeg har brugt ACDSee, den ligger en kopi, og det
gjorde jeg selvfølgelig ikke med dette billede
Tak for hjælpen så ved jeg det til næste gang, så jeg må há kameraet frem
igen

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk