MS Windows
briani 27239
Så kom rettelsen til 811493.
Fra : Madsen

Dato : 29-05-03 12:06

Fra : Pico

Dato : 29-05-03 21:07

Madsen wrote:
> <http://support.microsoft.com/?kbid=811493>
> <http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/ms03-013.asp>

Har du prøvet den ? Dur den forøvrigt til dansk udgave ?
Pico

Fra : Madsen

Dato : 29-05-03 21:55

Pico skrev:

> Har du prøvet den ?

Jeg har kørt med den hele dagen. Kører uden problemer overhovedet.

> Dur den forøvrigt til dansk udgave ?

Som Henrik skriver så ja. Den er også kommet i en dansk version.
Jeg måtte opgive at hente den via Windows Update. Det kunne være
rart hvis de snart fik udskiftet det 14.4K modem, men den kan
hentes med fuld skrue her:

<http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9F81E615-3DEC-4A4B-826A-4E0FEAB42323&displaylang=en>

Vælg sprog ovre i højre side.

Madsen.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-05-03 00:39

Madsen wrote:
> <http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9F81E615-3DEC-
> 4A4B-826A-4E0FEAB42323&displaylang=en>
>
> Vælg sprog ovre i højre side.

Hmm. Filen hedder Q811493_WPX_SP2_x86_DAN.EXE Er der en
SP2 under opsejling?

mvh
Henning

Fra : Dan

Dato : 30-05-03 00:45

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@oncable.dk> wrote in message

> Hmm. Filen hedder Q811493_WPX_SP2_x86_DAN.EXE Er der en
> SP2 under opsejling?
> ---------
Jeg har ialt 16 stk Windows XP Hotfix med betegnelsen SP2 installeret, så
det kan da godt være de er ved at samle sammen .

Fra : Pico

Dato : 30-05-03 23:48

Madsen wrote:

> [...]
> Jeg måtte opgive at hente den via Windows Update. Det kunne være
> rart hvis de snart fik udskiftet det 14.4K modem, men den kan

Så må jeg se at få den hentet.
Pico

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 01-06-03 08:54

On Thu, 29 May 2003 22:54:36 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

> <http://microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=9F81E615-3DEC-4A4B-826A-4E0FEAB42323&displaylang=en>

Den har jeg så installeret nu. Hvis jeg kigger på Supportoplysninger
for patchen i Tilføj/fjern programmer, står der 20030424.101802 som
versionsnummer, men det skal der måske?

Venligst
Thomas

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 01-06-03 20:29

Hej Thomas
Det står der også på min.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 01-06-03 20:29

Hej Thomas

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 01-06-03 20:31

Hej Thomas
Sådan hedder min også.

Fra : Madsen

Dato : 29-05-03 21:55

Steen Wrem skrev:

> Rettelsen til 811493, hvad hedder den?

811493. Den er bare ændret d. 28/5.

> Er det sådan at man først installere 811493 og derefter rettelsen
> eller hvordan?

Du afinstallerer den gamle hvis du har den inde og installerer den
nye i stedet. Du skal ikke installere den gamle først.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 30-05-03 00:54

Henning Præstegaard skrev:

> Hmm. Filen hedder Q811493_WPX_SP2_x86_DAN.EXE Er der en
> SP2 under opsejling?

Der er allerede kommet mange såkaldte pre-SP2-opdateringer.
Den endelige SP2 til WinXP er ikke ventet før i 4. kvartal i år.
<http://www.microsoft.com/windows/lifecycle/desktop/consumer/servicepacks.mspx>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 02-06-03 00:42

Thomas Finnerup skrev:

> Den har jeg så installeret nu. Hvis jeg kigger på Supportoplysninger
> for patchen i Tilføj/fjern programmer, står der 20030424.101802 som
> versionsnummer, men det skal der måske?

Hos mig står der: 20030424.101451, men lur mig om det ikke er fordi
at min opdatering er den engelske udgave på en engelsk WinXP Pro.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/ny_811493.png>

Madsen.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 29-05-03 21:26

Pico, du skrev:

> Har du prøvet den ?

Jeg har.

> Dur den forøvrigt til dansk udgave ?

Den er også på dansk.

--
Henrik

Fra : Steen Wrem

Dato : 29-05-03 21:43

Rettelsen til 811493, hvad hedder den?
Er det sådan at man først installere 811493 og derefter rettelsen eller
hvordan?

SW

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 29-05-03 22:51

"Steen Wrem" <steen.wrem@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Rettelsen til 811493, hvad hedder den?
> Er det sådan at man først installere 811493 og derefter rettelsen eller
> [...]

Hej Steen og andre
til orientering.
Jeg har XP home dansk og havde 811493 afinstalleret, da den hos mig virkede
meget sløvende på systemet.
Under automatiske opdateringer har den derfor bare stået som manglende
opdatering indtil for få dage siden - da opdagede jeg at den ikke mere stod
opført (må da have været tilbagekaldt af MS).
Idag kom den så pludselig i ny udgave som ganske almindelig automatisk
opdatering.
Den gav imidlertid lidt problemer idet min cursor frøs.
En ny installtion af mit store keyboard Typhoon Navigator Office XP løste
problemet, tilsyneladende (bank under bordet).
Det hele har fungeret fejlfrit i et par timer, og nu uden problemer med
hastigheden.
Hilsen
Jørgen