Hvilke programmer til 3510i?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 29-05-03 12:01

Hvilke programmer kan jeg bruge sammen med det datakabel jeg har købt til
min 3510i?

Frank Sørensen

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : Niels T

Dato : 31-05-03 09:46

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> wrote in message news:3ed5e811$0$24699$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvilke programmer kan jeg bruge sammen med det datakabel jeg har købt til
> min 3510i?

Vil gætte på Oxygen's software virker

-Niels

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-06-03 15:10

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> skrev i melding
> Hvilke programmer kan jeg bruge sammen med det datakabel jeg har købt til
> min 3510i?
>
> --

Jeg har nettopp kjøpt Oxygen Phone Manager II ver 2.1.3.
http://www.opm-2.com/

Man kan laste den ned gratis i en begrenset trial-versjon.

Det gikk helt fint å kjøpe fullversjonen fra produsenten. Betalte med VISA,
og like etter fikk jeg mailer med registreringskoder og annen info. Logget
meg inn på en nedlastingsside, der jeg lastet ned fullversjonen, samt en
nyere betautgave m.m.

Nå mangler jeg kun en datakabel, så får vi inderlig håpe at det fungerer!!

Nedenunder finner du en oversikt over produktet, kopiert fra Oxygens
hjemmeside, samt hva som mangler i trial-versjonen. Se også bilder av av
programmmet på Oxygens hjemmeside.

Man det enkleste hadde vært om Nokia kunne laget 3510i med IR eller en
datakontakt!!! :)

Mvh

Thorolv Valentinsen

-----

Oxygen Phone Manager II lets your PC and Nokia mobile phone
communicate with each other. This version supports the following models:
3210, 3310, 3330, 3350, 3390, 3410, 3510, 3510i, 3530, 3590, 5100, 5110,
5130, 5190, 5210, 5510, 6100, 6110, 6130, 6150, 6190, 6210, 6250, 6310,
6310i, 6340i, 6360*, 6370*, 6510, 6590, 6610, 6800, 7110, 7190, 7210, 7250,
8210, 8250, 8290, 8310, 8390, 8850, 8855, 8890, 8910, 8910i.
You can load, edit, and rewrite your phonebook, import data from
MS Outlook, Lotus Notes, CSV files and export the phonebook back to MS
Outlook, Lotus Notes, CSV and other popular formats. Program has advanced
SMS Manager to work with short messages: send text, pictures, ringtones and
logos; receive messages; organize SMS folders. Logo Editor is a convenient
tool to create and operate with phone logos. Tuning Profiles To-Do Lists
(including enhanced To-Do support for the latest models) is simple and clear
like all other functions.
Oxygen Phone Manager II provides complete access to Java
Applications and Games and to the Gallery. User can read all the gallery in
one operation, view images and listen to melodies right inside the program,
save them as files to disk and set them as operator logo, startup logo or
wallpaper. It's possible to upload images and melodies to the phone, delete
files and folders from it and even create custom folders and sub-folders.
Supported file formats are MIDI, JPEG, GIF, PNG, BMP, wireless BMP.
Oxygen Phone Manager II has powerful Ringtone editor. You can
import MIDI files, use piano keyboard to enter ringtones, play them on your
PC and manage your personal Ringtones library. This program also includes FM
stations manager for models having FM Radio feature. With it you can easily
set up and transfer to the phone your favourite FM Stations. Oxygen Phone
Manager II allows you to manage WAP Bookmarks, WAP Settings and Call Lists
(last dialled, missed and accepted numbers). It also can load MIDI ringtones
to your phone and manage Java MIDlets and Games.
Oxygen Phone Manager II has full unicode support.
Models marked with * supported partially.
The program works under Microsoft Windows'95, 98, Windows NT,
Windows ME, Windows 2000 and Windows XP operating systems family.

Version: 2.1.3
Trial version allows writing only 1 entry (of each category) per
session, disables restore phone feature, writing to calendar and gallery,
adds "www.opm-2.com" text in SMS and suppress their deletion, adds
"UNREGISTERED" to e-mails subject, opens www.opm-2.com page every time you
try to open WWW page from phonebook.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-06-03 15:48

Her er en link til en test av Oxygen Phone Manager:

http://www.kmwcorp.com/r_oxygen.htm

Testen er fra 2002, i en tidligere versjon, og Oxygen er nok ikke blitt
dårligere siden testen.

T.V.