Prisnedsættelse for OfficeXP
Fra : pre

Dato : 28-05-03 20:40

Ms har varslet nye priser, som sædvanligt først i US og Kanada, men
det kan åbenbart betale sig at vente lidt med en påtænkt opgradering.

pre

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-05-03 12:13

pre wrote:
> Ms har varslet nye priser, som sædvanligt først i US og Kanada, men
> det kan åbenbart betale sig at vente lidt med en påtænkt opgradering.

Hvor længe? Zitech sænker løbende prisen på deres "Windows Home XP &
Office XP" OEM pakke. Jeg regner med at købe computer i starten af
august måned, samt den pågældende OEM pakke.

Skal jeg vente?

--
Peter Knutsen

Fra : pre

Dato : 31-05-03 18:37

Ingen kan "lige" fastslå hvornår ændringerne får effekt udenfor USA
fordi mange ting har indvirkning. Prøv at se hvad der sker i de
kommende to måneder.

pre

øv a