Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
nybegynder!
Fra : Andrew

Dato : 29-05-03 10:41

Hej

Min stedfar har lige købt et digi-kamera af modellen Hewlett Packard
Photosmart 935 + docking-station (5,3 mio pixels)

Det ser utroligt fedt ud og jeg ville bare lige høre jer om det er et kamera
der dur til noget, eller om det kun er navnet man køber (HP).

Jeg tænker nemlig på at begynde at tage nogle billeder og være med i jeres
lille "Ugens Billede"-ting, men er dette kamera istand til dettte, eller er
det et "ferie-kamera"?!

Mvh Anders

Fra : ha

Dato : 29-05-03 13:03

> Jeg tænker nemlig på at begynde at tage nogle billeder og være med i
> jeres lille "Ugens Billede"-ting, men er dette kamera istand til
> dettte, eller er det et "ferie-kamera"?!

Du kan se en anmeldelse på
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/hp935.html

og billedeksempler på
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/hp935_samples.html