MS Windows
briani 27239
XP start med File Download dialog
Fra : Bear

Dato : 29-05-03 10:23

Hello there

Hver gang jeg starter WindowsXP kommer der en File Download dialogbox frem hvor jeg kan vælge Open eller Cancel ligesom den man kender fra IE. Der står ikke noget filnavn i dialogboxen så jeg kan ikke søge efter filen for at få den fjernet. Dialogboxen bliver ikke startet fra Windows' startup menu.
Nogen der ved hvor man i registreringsdatabasen finder de programmer der skal startes når en bruger logger ind?

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Leo.E

Dato : 29-05-03 19:52

Bear <bdr@nospam.sol.dk> wrote in message news:<oprpxgclekl6kk69@mail.nospan.sol.dk>...
> [...]
> Nogen der ved hvor man i registreringsdatabasen finder de programmer der skal startes når en bruger logger ind?
Du skriver startup menu, mener du MSCONFIG?
og hvad er det for et program, det der downloading.
Hilsen: leo

Fra : CS

Dato : 29-05-03 22:32

"Bear" <bdr@nospam.sol.dk> skrev i en meddelelse
newsrpxgclekl6kk69@mail.nospan.sol.dk...
> [...]
den fjernet. Dialogboxen bliver ikke startet fra Windows' startup menu.
> Nogen der ved hvor man i registreringsdatabasen finder de programmer der

Har du prøvet at scanne din computer med Ad-aware, for kunne jo tænkes du
har få noget spyware ind!

CS

Mangler du en ven, så prøv http://groups.google.com/