Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Papirbilleder???
Fra : John Frederiksen

Dato : 29-05-03 09:43

Hej
Jeg har taget nogle billeder med mit digitalkamera
I photoshop er originalbilledet 2560x1920pixel, jeg har så beskåret billedet
og derefter er det 639x479.

Mit spørgsmål går på: kan det lade sig gøre at få det beskårede billede ud
på et 10x15cm papirbillede hos en fotohandler i en fornuftig kvalitet.

Jeg har ikke meget forstand på disse ting endnu men håber på det kommer al
begyndelse er jo som bekendt svær.

På forhånd tak
John

Fra : Alex Linaa

Dato : 29-05-03 10:07

"John Frederiksen" <longjohn@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
ud
> på et 10x15cm papirbillede hos en fotohandler i en fornuftig kvalitet.

Det er i den lave ende med opløsningen, hvis du vil have en ordenlig
kvalitet på print.
Du kan se de anbefalede opløsninger til forskellige printstørrelser her:
http://www.olympus.dk/digital/print_size.htm

vh
Alex Linaa

Fra : xylo

Dato : 29-05-03 16:21

Puha sikke en beskæring, du skal da vist ha' dig et 8 mpixel kamera eller en
ny zoomobjekt

Søren.

Fra : Alex Linaa

Dato : 29-05-03 16:50

"xylo" <e@mail.com> wrote in message
> Puha sikke en beskæring, du skal da vist ha' dig et 8 mpixel kamera eller
en
> ny zoomobjekt

Eller måske bare tage til det samme amt som motivet

/Alex