Vi har brug for at hyre et band!?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 29-05-03 09:13

hejsa!

jeg sidder i festudvalget i en roklub, hvor vi skal skaffe et band til et
landsdækkende arrangement for roere i århus i September måned.
Men vi mangler et band.. Økonomien er ikke alt for stor.. men er
der nogen der kender nogle gode bands, som er rimelig billige?
(forventer under 10000 kr!)... De må gerne være lidt kendte....
De skal spille rock/pop, som alle kender..., og gerne være unge...
da målgruppen generelt er unge i alderen 20 - 40..
Til festen kommer der ca 200 mennesker fra hele landet...

Det kunne være rigtig godt med promotion-cd eller mp3 fil... eller
lignende...

Skriv til jantovgaard@yahoo.dk

Vi har en scene... men ikke udstyret.......

mvh Jan

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-05-03 11:42

"Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Til festen kommer der ca 200 mennesker fra hele landet...
> Det kunne være rigtig godt med promotion-cd eller mp3 fil... eller

Prøv at kigge på

http://www.geocities.com/rock-5/
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Adonai

Dato : 29-05-03 18:32

Jan Tovgaard
> sidder i festudvalget i en roklub, hvor vi skal skaffe et band til

Det ville hjælpe at vide hvorhenne a' i landet
mvh
Adonai

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 29-05-03 19:38

Jan skrev:
"hvor vi skal skaffe et band til et
landsdækkende arrangement for roere i århus i September måned."

Der er godt nok byttet om på store og små bogstaver i hhv. "Århus" og
"september", men meningen er vel ikke til at misforstå?

/Ulrik

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-05-03 22:59

Ulrik Lauritzen wrote:

> Der er godt nok byttet om på store og små bogstaver i hhv. "Århus" og
> "september", men meningen er vel ikke til at misforstå?

Hvad var lige meningen med det indlæg?

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 30-05-03 09:23

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad var lige meningen med det indlæg?

Ja, hvad tror du?

/Ulrik

Fra : Adonai

Dato : 04-06-03 21:48

> Jan skrev:
> "hvor vi skal skaffe et band til et
> landsdækkende arrangement for roere i århus i September måned."

ups! sorry
mvh
Adonai