Skærme
Fijala 3554
TM-5688 5,6" LCD Monitor
Fra : Mig Selv

Dato : 29-05-03 06:52

Er der nogen der kender noget til specsene på sådan en fætter.
Jeg har lige købt sådan en brugt fra Australien.
På den er et S-VHS stik som både indeholder en monolyd, 12V og to AV
kanaler.
Spøgsmålet er blot hvordan benene fordeler sig.

Nogen der kender noget til den?

Fra : Kasper

Dato : 29-05-03 11:33

Hvis der er de signaler i har det INTET med s-vhs at gøre.. måske stikket
er det samme, men jeg tror ikke der er nogen standard på det.. kun hvad
konstruktøren har valgt, så en installationsbog må være et must

eller skille den af og håbe på der står noget på printet og måle det ud.

hvis du kan finde + og -, så kan du bruge et scop til at lokalisere de andre
med

hvis det er et s-vhs stik.. 4 ben, så har det hele fælles GND

--
Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på -> http://www.angelfire.com/alt/elektronik/

Fra : tnc99