Ib pip kanariefugl flopper
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-05-03 05:50

I forbindelse med den megen omtale af "Kim og Hallo"s nye cd som
selvfølgelig hedder "Tre bornholmere i en gummeibåd" er der en
internetafstemning hvor man bliver spurgt hvilken sang man bedst kan lide. I
øjeblikket ser det sådan ud helt på toppen:

57%: Tre bornholmere i en gummibåd
21%: Under mine bare tæer i sandet

Ingen er selvfølgelig forbavset over at danskerne har tagert gummibåden til
sig. Den var jo trods alt vinteres nok største danske slagerhit. Og den der
med tæerne under sandet er jo under test på DR-Dansktoppen i denne uge, så
vi får at se på lørdag om den bliver sommerens store hit.

Den der "Ib pip kanariefugl"-sang flopper totalt. Den har fået 0%

Men det er mystisk at "Kim og Hallo-fiseringen af Walkers(Torben
Lendager)-hittet "Vi holder fest" også kun har fået øhhhhh 0%, ligesom "Fest
er fedest". Det var den vi så i "Musikbutikken" i efteråret, hvor de hoppede
og dansede mens de spillede. Også 0% til dem.

Nej, danskerne er åbenbart kun til gummibåde og fødder under sandet.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-05-03 06:04

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ed59093$0$13188$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> internetafstemning hvor man bliver spurgt hvilken sang man bedst kan lide.
> øjeblikket ser det sådan ud helt på toppen:

________

Hvilken en synes i er bedst? - Prøv at lyt her:

http://www.kim-og-hallo.dk/site.htm

Det er godt nok en lidt ny form for dansktopmusik, men det lyder
edderbrøleme godt. Hvad skal man kalde denne nye dansktopgren? -
Fest-dansktop?

Nå, der fik i rigtigt jeres "fornyelse" af dansktopmusikken, hvad - så er i
vel heeeeeelt tilfredse nu, ikke? - I fik fornyelsen

Hilsen Åge

Fra : Brutalis

Dato : 29-05-03 06:43

> Hvilken en synes i er bedst? - Prøv at lyt her:

nå jeg troede at du mente at Gitte Hænneng's Jeg snakker med mig selv . er
bedst

--
Brutalis

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 30-05-03 16:44

> [...]
> fået øhhhhh 0%, ligesom "Fest er fedest". Det var den vi så i
> "Musikbutikken" i efteråret, hvor de hoppede og dansede mens de

Det er vel egentlig mere bemærkelsesværdig, at der overhovedet er
nogle der har stemt. Man kunne lige så godt stemme om hvad man helt
vil: Vælte på cykel eller bolle Lone Kellerman.

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-05-03 20:53

Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ed77c4d$1@news.securix.dk...

> Man kunne lige så godt stemme om hvad man helt
> vil: Vælte på cykel eller bolle Lone Kellerman.

> Venligst Bjørn
________

Fandens til valgmulighed.

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 31-05-03 10:31

> Fandens til valgmulighed.

Rart at du i ny og næ forstår hvad alle andre opfatter som logik.