GTA VC: Pizza - hvordan?
Fra : Bent Grin

Dato : 28-05-03 22:58

Hej!

Jeg har fundet pizza scooteren og kører hen for at aflevere den første
pizza. Men hvordan? Der står at man skal lave et drive-by. Hvilken knap skal
man trykke på? Synes at jeg har prøvet alt...

Håber på svar.

Mvh
Bent

Fra : Bent Grin

Dato : 29-05-03 03:18

"Bent Grin" <bobREMOVE@grin.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg har fundet pizza scooteren og kører hen for at aflevere den første

Og hvordan sælger man is med Mr. Whoopee. Jeg kan læse mig til at jeg skal
ringe med klokken, hvilket vil svare til at dytte i andre biler. Men det
virker som om at hornet ikke virker i Mr. Whoopee. Tager jeg en anden bil
lige ved siden af, virker hornet.

Er det mig som gør noget forkert?

Mvh
Bent

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 29-05-03 10:55

> [...]
> virker som om at hornet ikke virker i Mr. Whoopee. Tager jeg en anden bil

Grunden til at "hornet" ikke virker er at man ikke *må* holde shift, eller
hvilken knap man nu bruger til hornet nede i længere tid... Man skal lave en
hurtig berøring, og slippe med det samme igen. Lidt trælst men, det er et
spørgsmål om at vende sig til det :)

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Bent Grin

Dato : 29-05-03 15:18

"Anders Jacobsen" <anders@FJERN.ichtys.dk> wrote in message

> [...]
en
> hurtig berøring, og slippe med det samme igen. Lidt trælst men, det er et

Tusinde tak for hjælpen! Nu virker det!

Mvh
Bent

Fra : KH

Dato : 29-05-03 08:56

Hornet spiller en melodi. Så når melodien først er i gang, kan du sælge
"is".

Pizza. Du skal følge kortet der står en lille prik hvor pizzaen skal
afleveres. Et drive-by er hvor du kaster pizzaen til den person som skal
have den.

Klaus

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-05-03 11:17

KH wrote:
> [...]
>
> Pizza. Du skal følge kortet der står en lille prik hvor pizzaen skal
> afleveres. Et drive-by er hvor du kaster pizzaen til den person som skal

Og udføres på samme måde som med Uzi.
Kig til siden mod personen og tryk Fire.
Desværre kan man ikke skyde en pizza fremad som man kan med Uzi'en :-/

Fra : Bent Grin

Dato : 29-05-03 15:19

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Og udføres på samme måde som med Uzi.
> Kig til siden mod personen og tryk Fire.
> Desværre kan man ikke skyde en pizza fremad som man kan med Uzi'en :-/

Aaarrh, SÅDAN!

Tak for hjælpen! Manualen giver desværre ikke så meget hjælp.

Mvh
Bent

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-05-03 15:28

Bent Grin wrote:
> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Aaarrh, SÅDAN!
>
> Tak for hjælpen! Manualen giver desværre ikke så meget hjælp.

Nææh. ligesom i GTA3.
I en tid hvor softwarebranchen piver over piratkopiering kan man undre
sig over noget så ligegyldigt som de to manualer.
Der er faktisk større hjælp at hente i den Readme fil der ligger i
Install-dir'et. Men hvor mange læser lige den medmindre man har et
specifikt problem.

/Robert