Q: Ghost in the Shell - Ny lydspor på reg2~
Fra : Jesper Winding

Dato : 28-05-03 23:08

Hejsa.

Nok mest til Bjerre men alt info bydes velkommen :)

Er der nogen der har styr på om der er kommet et nyt lydspor på reg2 udgaven
af Ghost in the Shell? - Den gamle var ude at sync med et sekund eller sådan
noget...

[krydspostet i dk.marked.privat.tv+video.dvd]

/Jesper
http://jespersunivers.dk/
http://valhalladvd.dk/

Fra : Jens Thomsen

Dato : 29-05-03 08:28

"Jesper Winding" <Jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sådan
> noget...
>
> [krydspostet i dk.marked.privat.tv+video.dvd]

Ifølge ham her, så ser det ud til, at det endeligt er blevet ordnet:

http://azuk.limited-chaos.net/other/mailbag_21_12_02.htm

Det må så betyde, at nuværende udgave er den tredje version af den engelske
dvd. Det første oplag havde en halt anden fejl, nemlig at den manglede det
"flag", der overfor afspiller og tv skulle indikere, at dvd'en var anamorf.

--
Jens Thomsen

"It's the great way of oriental thinking were, you know, they think they've
tricked you... and then they have."

Fra : Jesper Winding

Dato : 29-05-03 12:02

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge ham her, så ser det ud til, at det endeligt er blevet ordnet:
>
> http://azuk.limited-chaos.net/other/mailbag_21_12_02.htm
> --
> Jens Thomsen

Det lyder sq dejligt - Så er det bare at håbe at - (Og så bliver det også
mit trejdie forsøg på at købe den :) - den virker - Kunne være rart hvis de
havde lagt et serial nummer på siden så man kunne spørge i butikken inden
køb hvilket nummer skiven havde...

/Jesper
http://jespersunivers.dk/
http://valhalla.dk/
Der er ingen grund til panik!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-05-03 01:56

Jens Thomsen escribió / skrev

> Det m† s† betyde, at nuv‘rende udgave er den tredje version af den
> engelske dvd. Det f›rste oplag havde en halt anden fejl, nemlig at
> den manglede det "flag", der overfor afspiller og tv skulle
> indikere, at dvd'en var anamorf.

Ved du noget om hvor og hvordan man kan bytte hvis man har en af dem der
er ude af sync?

Fra : Jens Thomsen

Dato : 30-05-03 09:50

> Ved du noget om hvor og hvordan man kan bytte hvis man har en af dem der
> er ude af sync?

Desværre ikke. Jeg har selv den amerikanske udgave.

--
Jens Thomsen

"You can't really dust for vomit."