Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Linsebeskyttelse til Olympus C4040/C5050
Fra : Jack L.

Dato : 28-05-03 22:05

Hej gruppe.

Ifølge Steve's Digicam skulle denne linsekappe (lens cap) være den perfekte
til Olympus C5050:

http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/c5050_pg2.html

Det kan købes her...

http://www.olycap.com/

Er der nogen af jer kender lignende produkt / nøjagtig dette produkt til
kameraet, og har købt det i Danmark? Jeg kunne godt finde på at bestille den
nu hvor dollaren er så lav (pt. 1:6,32 jvf www.valutakurser.dk).

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Jack L.,

Fra : emj

Dato : 28-05-03 22:39

On Wed, 28 May 2003 23:04:48 +0200, "Jack L." <jack_nospam@nospam.dk>
wrote:

>Jeg kunne godt finde på at bestille den
>nu hvor dollaren er så lav (pt. 1:6,32 jvf www.valutakurser.dk).

Jeg har lige bestilt den. Det kan da ikke gå helt galt til den pris.
Hilsen emj

--
www.enterpol.dk
- dit fristed på internettet.

Fra : Jack L.

Dato : 28-05-03 23:03

emj wrote:
> On Wed, 28 May 2003 23:04:48 +0200, "Jack L." <jack_nospam@nospam.dk>
> wrote:
>
> Jeg har lige bestilt den. Det kan da ikke gå helt galt til den pris.
> Hilsen emj

Så gør jeg det sgu også. :)

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-05-03 00:27

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Så gør jeg det sgu også. :)

Det er bare ærgeligt det koster så meget at få lavet en check... Min bank
(BG Bank - ikke særlig meget længere forresten, skifter snart til
Skandiabanken :) forlanger 90 (!) kroner for at skrive en check... Jeg er
lidt imod at betale mere for at få checken, end for selve varen ;-/... Men
ellers er jeg hooket på at anskaffe en.. Hvis der er nogen herinde som vil
være med til at splejse om omkostningerne ved det, så må i meget gerne
skrive ... Jeg har et C-4000 Zoom.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : emj

Dato : 29-05-03 02:07

On Thu, 29 May 2003 01:26:46 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.dk> wrote:

>Det er bare ærgeligt det koster så meget at få lavet en check...

Ja, jeg har brugt visakort, det koster ikke noget.
Hilsen emj

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-05-03 14:41

"emj" <emj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg har brugt visakort, det koster ikke noget.
> Hilsen emj

Aha... Det må være noget "nyt" ..... Det var der ihvertfald ikke dengang
jeg kiggede, og i går læste jeg åbenbart ikke siden grundigt nok.. Mange
tak, nu kan jeg få bestilt jo.. :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 29-05-03 09:35

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:Ov9Ba.20501$YZ6.761996@news010.worldonline.dk...
> [...]
> kameraet, og har købt det i Danmark? Jeg kunne godt finde på at bestille den
For et stykke tid siden overvejede jeg seriøst at anskaffe pågældende
objektivdæksel, men fik i sidste øjeblik betænkeligheder.
Jeg mener ikke at objektivcylinderen, som er meget sårbar under
transport i klartilstand får nogen beskyttelse med dette dæksel.
I stedet har jeg anskaffet Camedia CLA-1 konverter-adapter, hvorpå
der kan iskrues H + Pol-filtre ect. Her er både objektiv og cylinder
godt beskyttet.Og at kameraet fylder lidt mere, anser jeg for at
være af mindre betydning.

Mvh
Bjarne

Fra : Jack L.

Dato : 29-05-03 11:25

Bjarne Hansen wrote:
> [...]
> I stedet har jeg anskaffet Camedia CLA-1 konverter-adapter, hvorpå
> der kan iskrues H + Pol-filtre ect. Her er både objektiv og cylinder

Hej Bjarne, hvor er det du har anskaffet din konverter-adapter og de øvrige
linser, og til hvad pris? Et link ville være total optur.

Fra : Allan P

Dato : 31-05-03 09:13

On Thu, 29 May 2003 12:25:18 +0200, "Jack L." <jack_nospam@nospam.dk>
wrote:

>Hej Bjarne, hvor er det du har anskaffet din konverter-adapter og de øvrige
>linser, og til hvad pris? Et link ville være total optur.

CLA-1 adapter samt filtre kan købes her http://www.photoshop.dk

De har formentlig Danmarks billigste priser på ovennævnte.

Og servicen er god.

mvh. Allan

Fra : Jack L.

Dato : 31-05-03 14:11

Allan P wrote:
> [...]
> CLA-1 adapter samt filtre kan købes her http://www.photoshop.dk
>
> De har formentlig Danmarks billigste priser på ovennævnte.

Tak!

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 31-05-03 19:47

"Allan P" <4allannospam @ gmx.net> skrev i en meddelelse news:uoogdvsp03blnn48g7l0oqke5cek792fed@4ax.com...
> CLA-1 adapter samt filtre kan købes her http://www.photoshop.dk
Det var faktisk også her jeg handlede.

> De har formentlig Danmarks billigste priser på ovennævnte.
Det mener jeg også.

>Og servicen er god.
Helt i top. Og er der en vare, som ikke findes på hans hjemmeside
skaffer han den gerne hjem til en pris, som ligger helt i bund sammenlignet
med det øvrige marked. Ham anbefaler jeg uden betænkelighed.

Mvh
Bjarne