Enter the Matrix
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 28-05-03 20:19

Jeg er lige startet på at spille Enter the Matrix, og er rimeligt tidligt
kommet i problemer.
Den første mission hvor man skal finde en pakke skal man på et tidspunkt
flygte ud gennem et "sky-light"
jeg kan fandme ikke finde det sk... sky-light. pilen peger mod en mur, men
jeg kan ikke finde en måde at komme over den. Håber nogen kan hjælpe mig.

MVH

Morten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-05-03 21:14

> [...]
> jeg kan ikke finde en måde at komme over den. Håber nogen kan hjælpe mig.

du skal løbe den modsatte vej rundt på øverste hylde, hoppe over når de går
i stykker under dig og derefter kommer du ind på en afsats/tag og der hopper
du NED igennem vinduet.

sniper_Nolight