Spørgsmål under bæltestedet
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-05-03 19:53

Hej

Det er et lidt underligt spørgsmål, men vi kom til at snakke om det
alligevel.

Her i gruppen fortæller I tit om at kattene sover i sengen sammen med
jer og at I alle sammen (altså både katte og mennesker) synes det er
hyggeligt. Men hvad med sex? Smider I kattene ud og lukker døren eller
lader I dem bare ligge?

Hvis I smider dem ud, er det så ikke ret besværligt og irriterende,
når man nu lige er i den rette stemning?

Hvis I lader dem ligge, er de så ikke generende og i vejen? Og hvordan
reagerer kattene? Nu har jeg kun haft hund, og jeg er helt sikker på
at han ville synes det var rart, at de nu endelig gad lege med ham.
(Og det er altså ikke ment perverst eller noget som helst i den
retning.)

Undskyld min snagen, jeg er simpelthen født nysgerrig.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : dorthe

Dato : 28-05-03 20:06

Hej Trine

Her hos os smutter kattene selv.
det skal da lige nævnes at de ligger under dynen normalt. Men lige så snart
vi ligger op til noget spændene smutter de ud *SSS*
Men tro mig de kommer også meget fornærmet tilbage når vi er (færdige)

Hilsen Dorthe

se mine katte på www.kity.dk

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 29-05-03 09:54

On Wed, 28 May 2003 21:06:08 +0200, "dorthe" <dorthe@kity.dk> wrote:

> [...]
>vi ligger op til noget spændene smutter de ud *SSS*
>Men tro mig de kommer også meget fornærmet tilbage når vi er (færdige)

   Her bliver fjolset skubbet ud af sengen - Oscar mener nemlig
at det er en opfordring til at vi skal nusse med hende ;) Det kan da
været et hyggeligt indslag - men ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 28-05-03 20:27

Hej Trine,

vi smider dem ud og lukker døren, slut færdig. Fordi ellers synes de vi
ser vældig hyggelige ud og vil være med, og det synes vi begge to er en
dårlig ide!

Så de får serveret noget mad og så må de altså beskæftige sig selv i et
stykke tid *grin* uden for soveværelset...

/Pernille

Fra : Helle

Dato : 28-05-03 20:30

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
> retning.)
>
> Undskyld min snagen, jeg er simpelthen født nysgerrig.

Vores katte flytter sig bestemt ikke selvom "vi går i gang" - de bliver skam
liggende - utroligt at de gider. Men jeg føler mig altså ikke helt tilpas
med sådan to katte der ligger og glor. Som regel sover de nu bare fra det
men alligevel. Hvis de tror at vi skal "lege" med dem også - ja så smider vi
dem altså uden før døren. Men som regel er det nemmere bare at lade dem
blive i soveværelset for de hyyyyyler og larmer og kan på ingen måde
tolerere en lukket dør.

Mvh Helle

Fra : Georg

Dato : 28-05-03 20:45

Vores dejlige hankat er ligeglad. Han bliver liggende på hovedpuden og
spinder lystigt når sengen begynder at bevæge sig. Det kan faktisk godt være
lidt distraherende, men jeg synes bare det er sååå hyggeligt...

Fra : Bjørn S

Dato : 28-05-03 20:50

"Georg"
> [...]
være
> lidt distraherende, men jeg synes bare det er sååå hyggeligt...

En burmeser er heller ikke helt nem at slippe af med i en sådan
sammenhæng... hvilket forårsaget at der smuttet en i svinget

- til gengæld var det jo så afgiort at hun ikke rigtig var et kattemenneske,
så det var vel egentlig ligemeget )

--
/Bjørn

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 28-05-03 21:46

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse
> En burmeser er heller ikke helt nem at slippe af med i en sådan
> sammenhæng... hvilket forårsaget at der smuttet en i svinget

Ja, vores burmesere forlod da heller ikke sengen af den grund - de så højst
lidt fornærmede ud, hvis man kom til at skubbe til dem
Skovkattene gider til gengæld slet ikke ligge i sengene når vi er der -
aktivitet eller ej - så det er i hvert fald ikke noget problem.

Mvh. Else.

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-05-03 21:47

Vores katte kommer ikke i soveværelset mere, men da de gjorde, rendte
de selv deres vej når de synes vi blev lidt for støjende *G* Hvis vi
smed dem udenfor soveværelset og lukkde døren, ville vi bare få et
værre hyr med Chérie. Hun kan ikke fordrage når der bliver lukket en
dør foran hende.

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunzoahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : maz

Dato : 28-05-03 21:33

"Trine Kornum Christiansen" < wrote in message> >
.. Men hvad med sex? Smider I kattene ud og lukker døren eller
> lader I dem bare ligge?
Her smutter katten helt automatisk af sig selv i løbet af ret kort tid - det
bliver lige en tand for 'spændende' med al den aktivititet - altså i retning
af : Vær så stille, jeg skal sove, ellers 'skrider' jeg - hvilket katten så
gør ;)

Fra : Broxgaard

Dato : 29-05-03 08:23

Her i huset er katten vores p-piller :) ved mine forældre.. nu er jeg så
heldig at det ikke er altid at den vil ligger i senge sammen med mig og
kæreste så der har vi ikke nogle problemer :)

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Annette Skovbon

Dato : 29-05-03 08:54

On Wed, 28 May 2003 20:53:21 +0200, Trine Kornum Christiansen wrote:

> [...]
> er altså ikke ment perverst eller noget som helst i den retning.)
>
> Undskyld min snagen, jeg er simpelthen født nysgerrig.

Herhjemme har både hunden og katten altid ligget i sengen. i lukkede dem
ind i stuen hvis vi skule noget, der ikke var for mindreårige. De blev
yderst utilfredse, katten begyndte at kradse på døren, og hunden sang
aftensang med små hyl. Nu har vi købt en kurv ekstra til hver af dem og
der hopper de gladelige over,- hvis bare de må være i nærheden.

God dag
Vh. Annette

Fra : Pia J

Dato : 29-05-03 09:57

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Det er et lidt underligt spørgsmål, men vi kom til at snakke om det
> alligevel.

Nemt. Katte kommer ikke i soveværelset og hunde bliver på gulvet.

Havde det været anderledes, så mener jeg ikke en kat tager skade af at pive
lidt, når det blot er et luksusproblem som en lukket dør. Hvis ikke jeg
gider høre på det, så bliver der lukket flere døre.

:Pia

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-05-03 10:35

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Nemt. Katte kommer ikke i soveværelset og hunde bliver på gulvet.

Nu har vi selv kun haft hunde, men det er også meget nemt. Min
lillesøster er meget allergisk, så da hun var lille hørte hunde til
udenfor. Han kom simpelthen ikke ind i huset. Nu er hun så lidt mindre
allergisk, så nu kommer hunden bare ikke op ovenpå, hvor
soveværelserne er.

Han er meget bange for torden og så kan han finde på at gå ovenpå, men
fjolset kan ikke komme ned igen. Så hvis de lover torden og de ikke er
hjemme, så skal de sørge for at sætte noget for trappen. Og jeg
skulle hilse fra min far og sige, at 40 kg rædselsslagen hund er lidt
svar at skulle bære ned af en stejl vindeltrappe!

Og tak for alle svarene, om ikke andet har de givet et par grin. Jeg
kan lige se den fornærmede kat sidde og hyle udenfor døren.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-05-03 13:05

> ...hvad med sex? Smider I kattene ud og lukker døren eller
> lader I dem bare ligge?

Jeg har fået ny kæreste. Han har sommetider undret sig over, hvorfor hulen
jeg absolut skal have puttet mine tæer langt ind under dynen, hver gang vi
skal elske.
Det er såre simpelt - min gamle kat Miffi ÆLSKEDE tæer, der bevægede sig!
Det er en refleks fra Miffis tid, at jeg stadig tror, der kan komme en kat
hvert øjeblik og lege 'fange-tæer-leg'.
Men dengang levede vi da fint med det... så ja, jeg skal have kat igen - og
ja, jeg har satdig tænkt mig at give fri adgang til min seng, hvis katten
absolut vil.

Og så var der dengang, jeg var højgravid med den yngste. Jeg var gået et par
uger over tiden, så vi prøvede at sætte lidt skub i tingene ved at 'elske
barnet ud'.
Jeg var på størrelse med en velvoksen flodhest og havde konstant halsbrand.
Der var ikke ret mange stillinger, jeg kunne holde ud at ligge i. Endelig
fandt vi en god en, og det var da så hyggeligt.
Det syntes Miffi også. Hun kom vandrende på sengens hovedgærde og kiggede
interesseret på, hvad vi lavede.... lige indtil hun blev SÅ interesseret, at
hun drattede ned i hovedet på os. Vi var helt syge af grin.
Tja... så var det lige ødelagt. Jeg fødte først ugen efter.

Mgh Dikte

Fra : Coffea ramosa

Dato : 30-05-03 17:44

Er der ikke flere der har nogle sengekants historier? Jeg synes de er
saftige..

Fra : Ragna

Dato : 30-05-03 18:50

Don't feed the troll!

Fra : Camilla Scharff

Dato : 30-05-03 21:14

"Coffea ramosa" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> Er der ikke flere der har nogle sengekants historier? Jeg synes de er
> saftige..

Hov! Denne tråd kan da umuligt interessere dig... der er jo ikke noget
videnskabeligt kattestof i den!

Camilla

Fra : vvv

Dato : 31-05-03 20:39