MS Windows
briani 27239
automatisk mus
Fra : Ukendt

Dato : 28-05-03 19:53

findes der er program der kan få musen til at køre pr automatik (tænker på
at den trykker på en knap hvert 1-3 sekundt) ??

Fra : Asle Bjerva

Dato : 28-05-03 20:59

"Allan" <Allan.korsgaard(a)mail.dk> skrev i melding
> findes der er program der kan få musen til at køre pr automatik (tænker på
> at den trykker på en knap hvert 1-3 sekundt) ??

Ja det finnes makroprogrammer som kan det. Men hvorfor ?
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-05-03 07:04

In dk.edb.system.ms-windows, Asle Bjerva <abuse@hotmail.com> says...
> Ja det finnes makroprogrammer som kan det. Men hvorfor ?

Han vil have reklamefinanceret sin PC, men det kræver mus-aktivitet.
Alternativt skal han være vågen i døgndrift.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 13:26

> Han vil have reklamefinanceret sin PC, men det kræver mus-aktivitet.
> Alternativt skal han være vågen i døgndrift.

Nej, jeg spiller en-armet tyveknægt og gider ikke og sidde og trykke på
musen hele tiden

Fra : [8000]HH

Dato : 29-05-03 20:02

> Nej, jeg spiller en-armet tyveknægt og gider ikke og sidde og trykke på
> musen hele tiden

Det er nok det morsommeste jeg har hørt hele dagen.. Først sku håndtaget til
at hive i væk, så man ikke fik slidgigt, og nu gider man ikk engang trykke
på museknappen. Håber da ikke du spiller om menneskepenge

Og undskyld hvis det var falbet sagt, syns bare det var lidt morsomt..

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 20:11

> [...]
> på museknappen. Håber da ikke du spiller om menneskepenge
>
> Og undskyld hvis det var falbet sagt, syns bare det var lidt morsomt..

nej ikke menneskepenge, og ja det kan da godt virke lidt latterligt men hvad

ps. kan du hjælpe

Fra : [8000]HH

Dato : 29-05-03 22:37

> ps. kan du hjælpe

jeg kan da prøve at bikse noget sammen.. Imorgen engang måske
du kan fjerne _ja_somom fra min mailadresse, og lige skrive.