Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der kender Samsung Digimax R4?
Fra : Anders None

Dato : 28-05-03 18:58

Hejsa jeg er lige faldet over dette kamera, til 3.199, hvilket virker
osm en rigitig god pris for et 4 pix kamere. Prisen er jo heller ikke
helt hen i vejert og det sder utrolig lækkert ud. Nogen der kender
noget til et review af dette eller selv har prøvet det?

Mvh
Anders

Fra : Alex Linaa

Dato : 29-05-03 10:16

"Anders None" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> helt hen i vejert og det sder utrolig lækkert ud. Nogen der kender
> noget til et review af dette eller selv har prøvet det?

Samsung, Medion, Sipix - Alle skåret over den samme læst i samarbejde med
Toys'R'us.
Lad dig ikke besnære af de mange pixels, når objektivet er af en kvalitet
der ikke kan frembringe et skarpt billede, og jeg har endnu til gode at se
et godt billede taget med et af de ovennævnte kameraer.
Prøv i stedet at se på Olympus C4000 Zoom. De sidste 500 kr. er godt givet
ud.

vh Alex Linaa