MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Instaltion af font
Fra : Bjarne

Dato : 28-05-03 18:46

Hej NG
Jeg skulle hjælpe en kammerat med at installer en font på hans Win98.
Nemt tænkte jeg, det er jo bare at føre fonten over i biblioteket med fonte,
men den gik ikke i Win98. Der får man meddelelsen at fonten ikke er gyldig.
I WinXP sker installationen automatisk.
Er der nogen der ved hvordan man får klarede det i Win98??
På forhånd tak
Bjarne

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-05-03 18:53

Bjarne skrev :
> [...]
gyldig.
> I WinXP sker installationen automatisk.
> Er der nogen der ved hvordan man får klarede det i Win98??

Vælger fontikonet i kontrolpanelet og vælger Installer

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Bjarne

Dato : 29-05-03 17:22

> Vælger fontikonet i kontrolpanelet og vælger Installer<
Den gik heller ikke Kan ikke genkende nogle af filtyperne, som er *.pfb
, *.pfm , *.afm og *.inf. Er Win98 simpelthen for gammelt et system ?
vh
Bjarne
"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed4f779$0$13177$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 17:58

Bjarne skrev:

> Den gik heller ikke Kan ikke genkende nogle af filtyperne, som
> er *.pfb , *.pfm , *.afm og *.inf. Er Win98 simpelthen for gammelt
> et system ?

Nej, det er ikke pga. Win98, men fordi det er
en Adope font og dertil skal du bruge:
Adope Type Manager

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Bjarne

Dato : 30-05-03 22:18

Tusind tak !
Det var jo lige hav' der sku' te'