Equilibrium
Fra : Rikke & Brian

Dato : 28-05-03 18:10

Nogen der har set Subject. Er den ok?

mvh. Brian

Rikke Brauner Mikkelsen
Brian Kjeldsen
Kristian Brauner Kjeldsen

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk/
O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a
clue? It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in
this class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more
daring, O Captain my Captain.

Fra : Rasmus Wæhrens

Dato : 28-05-03 19:53

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

>Nogen der har set Subject. Er den ok?

Yep, jeg har lige købt den hos futureent.com. Jeg synes, at den er
meget underholdende.
--
Rasmus Wæhrens

Fra : Klaus G.

Dato : 28-05-03 20:08

> Nogen der har set Subject. Er den ok?

Jeg har set filmen, og jeg må sige jeg synes den er virkelig god. Helt klart
en film man skal se. Uden at spoile, så kan jeg godt sige, at man sidder og
har virkelig ondt af hovedpersonen i denne film. Eller sådan følte jeg det
ihvertfald.

Til jer der ikke aner hvad det er for en film, så handler den om fremtidens
samfund, hvor folk tager et drug to gange om dagen. Og så har man ingen
føelser. Grunden til dette, er at man efter 3.verdenskrig, kom frem til at
mennesket måtte kontrolers, ellers vil vi udryde hinanden. Og da de mener at
føelser er roden til alt ondt, så har de afskaffet dem. Der er self.
oprørgrupper osv.. Vores "helt", eller hvad i nu vil kalde ham, er leder af
en bestemt gruppe af politiet som skal sørge for at alle som føler noget,
skal udrydes.

Men se den, helt klart pengene værd IMO.

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Taba

Dato : 28-05-03 23:41

> Nogen der har set Subject. Er den ok?
>
> mvh. Brian

Hvis valget står mellem den her og.. tja, skal vi sige Matrix Reloaded, så
ville jeg vælge Equilibrium Den er herregod, herresej, herreflot,
herreunderholdende, herre-alt-muligt-godt.

/Taba

Fra : Kasper Møller

Dato : 29-05-03 00:35

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3ed4ed71$0$29505$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Nogen der har set Subject. Er den ok?
>
> mvh. Brian

Historien er lidt tynd til at starte med, fordi det er en af den slags film
der forklarer hvad der gik galt med verden (glemmer aldrig starten på
Waterworld...avdr!). Men men men, kanon actionscener + historien i sin egen
tid er faktisk blevet til en god drengerøvsfilm, så se du bare den

Fra : Rikke & Brian

Dato : 29-05-03 05:37

Thanks.. så vil jeg da købe den!!!

Mvh. Brian

Fra : SvendeBent

Dato : 29-05-03 08:18

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3ed4ed71$0$29505$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Nogen der har set Subject. Er den ok?
>
> mvh. Brian

Har også set den.. Ektrem god film .. så jeg måtte lige se den en gang til
en uge efter .. stadig utrolig god..

Faktisk langtid siden jeg har set sådan en god film, havde aldrig hørt om
den før jeg så den.. overhoved.. men det var da en meget glædelig
overraskelse jeg kom ud for. Fantastisk film .. ( ja ok, godt være jeg
overdriver, men synes fandme den er god :))

Så du kan stille og rolig købe den uden at være bange for at fortryde
bagefter.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-05-03 08:29

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote in message
> Nogen der har set Subject. Er den ok?

Ok underholdning. Historien minder IMØ for meget om et afkog af Fahrenheit
451, men det er nok også filmens største problem. En fin action-thriller,
som ikke bliver alt for kompliceret, men på ingen måde en stor film.

/Nikolaj

Fra : Rikke & Brian

Dato : 29-05-03 12:42

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 451, men det er nok også filmens største problem. En fin action-thriller,
> som ikke bliver alt for kompliceret, men på ingen måde en stor film.

Ja det var også lige min første tanke da jeg så trailer, et sammenkog af
Fahrenheit og Matrix, men har hørt en del godt om den, så jeg tror jeg tager
chancen.

Mvh. Brian

Fra : Christian Joergensen

Dato : 29-05-03 13:48

On Wed, 28 May 2003 19:10:05 +0200, Rikke & Brian wrote:

> Nogen der har set Subject.

Jeps - og jeg skulle hilse fra From og Newsgroups også :)

--
Christian Jørgensen | In order to understand recursion
http://www.razor.dk | one must understand recursion.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 29-05-03 17:54

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps - og jeg skulle hilse fra From og Newsgroups også :)

LOL

Fra : Per

Dato : 30-05-03 09:32

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3ed4ed71$0$29505$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Nogen der har set Subject. Er den ok?

Argh! Jeg er chokeret over at nogen rent faktisk kan lide den film! Den er
da totalt kliché-agtig og utroværdig. En B-film, der forsøger at slå plat på
Matrix-bølgen, men i sidste er det også det eneste den er.... PLAT!

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 30-05-03 10:41

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> da totalt kliché-agtig og utroværdig. En B-film, der forsøger at slå plat

> Matrix-bølgen, men i sidste er det også det eneste den er.... PLAT!

Slår matrix så ikke plat på de virkerlige "opfindere" af kampscenerne? For
det er da kun kampscenerne Equilibrium og Matrix har tilfælles. Jeg synes
endda at Equilibrium har nogle mere originale kampscener end Matrix, som i
Reloaded går helt hen og bliver kedlige. Matrix har da ikke noget nyt at
tilføje filmverden andet end deres kamerateknik? Equilibrium har såmænd
heller ikke noget nyt at tilføje som sådan, andet end en god filmoplevelse,
men tør også garantere at den er lavet på et lidt andet budget end Matrix,
men formoder dog at være lige så flot på sin måde.

VH
Peter

Fra : Per

Dato : 30-05-03 13:44

> [...]
> men tør også garantere at den er lavet på et lidt andet budget end Matrix,
> men formoder dog at være lige så flot på sin måde.

Whatever you need to tell yourself dude!

Fra : Per

Dato : 30-05-03 13:29

Fra : Per

Dato : 30-05-03 13:44

Fra : Lars Funck

Dato : 30-05-03 14:58

> Whatever you need to tell yourself dude!

Cool ekko :)

MVH

Lars

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 31-05-03 09:44

"Per" <pzk@JEGHADERSPAMcrayon.dk> skrev i en meddelelse

For
> filmoplevelse,
Matrix,

> Whatever you need to tell yourself dude!

Flot og velovervejet modargument, som var SÅ godt at det var meget vigtigt
at poste det 3 gange?

Fra : CinemaZone.dk - Fred~

Dato : 30-05-03 10:45

Blot til orientering.....

Den kommer på vhs og dvd i Danmark d. 20. august under den kække titel
CUBIC.

Frederik Vandrup
CinemaZone.dk

Fra : David T. Metz

Dato : 01-06-03 12:41

CinemaZone.dk - Frederik Asschenfeldt Vandrup skriblede:
> Blot til orientering.....
>
> Den kommer på vhs og dvd i Danmark d. 20. august under den kække titel
> CUBIC.

Kurt vil have kubik?

Jeg troede først det måske var for at minde om den udmærkede film "Cube",
men plot-summaryet på imdb ligner mere en blanding mellem "Demolition Man"
og "Minority Report" krydret med lidt "Matrix" og og en knivspids "Judge
Dredd" (to Stallone-film i associationerne - det tyder ikke godt). Men
Emily "Breaking the Waves" Watson er med.

David